اخباربرترصنعت و معدن

مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خبر داد: احداث پایگاه امداد و نجات طبس

به گزارش صنعت کار، پرهام خواجه پور با بیان این مطلب گفت: ایمپاسکو در راستای حفظ محیط زیست و صیانت از این سرمایه ملی اقدامات مهمی در سطح کشور و کلان انجام داده است. در این خصوص می‌توان به تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست و مشارکت معادن برای اولین بار در سطح کشور در فراخوان معادن سبز نام برد.

خواجه پور خاطر نشان کرد: اخذ مجوز زیست محیطی معدن طلای دره اشکی و هیرد، خارج شدن اکثر مجتمع ها از لیست صنایع آلاینده، استفاده بهینه و مدیریت مصرف آب با اجرای پروژه‌هایی نظیر ساخت تیکنر و فیلتر پرس و تصفیه فاضلاب در مجتمع سرب نخلک که ماحصل آن استفاده از آب افق ۲۴۰ تونل و تصفیه جهت مصارف بهداشتی است، ازجمله اقدامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در بخش HSEE است.

مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصریح کرد: مجتمع طلای موته با استفاده از کاشت گونه‌های خاص گیاهی که منجر به پایش آلودگی زیست محیطی در سد های باطله شده است، اقدامات موثری انجام داده است.

وی اظهار داشت: ایمپاسکو با پیاده سازی نظام مدیریت سبز و اخذ گواهی تفکیک پسماند از مبدا، از اداره مدیریت پسماند شهرداری، اخذ برچسب انرژی گرید G ساختمان های غیر مسکونی، انجام معاینه فنی موتورخانه با هدف بهینه‌سازی انرژی و کاهش انتشار آلاینده های هوا و همچنین انجام ممیزی فنی انرژی ساختمان گام موثری در راستای حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از انرژی برداشته است.

مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۰ با توجه به شاخص های ذکر شده افزایش کل ساعت کارکرد به میزان ۱۹ درصد، کاهش ضریب شدت حوادث به میزان ۶۸ درصد، افزایش ضریب تکرار حوادث به میزان ۱۳ درصد را داشته است که با برنامه‌ریزی جهت اجرای صحیح اصول ایمنی و انجام طرح ارتقاء جامع HSEE در مجتمع های تحت پوشش طی سه سال جهت همسان سازی مجتمع‌های تابعه و بهبود ارزیابی ریسک و سیستم بازرسی به صورت نرم افزاری و نیز تربیت افسرهای آتشنشانی در جهت پیشبرد اهداف و بهبود عملکرد برنامه ریزی کرده است.

منبع: ایمیدرو

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا