اخبارنفت و پتروشیمی

تودیع و معارفه در روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی

به گزارش صنعت کار، زیبا اسماعیلی، رئیس روابط عمومی این شرکت با اشاره به اینکه مقام نخست پاسخگویی شورای اطلاع رسانی دولت به وزارت نفت تعلق گرفته است، گفت: رسیدن به این جایگاه در سایه تلاش روابط عمومی های نفت به ویژه واحد ارتباط با با رسانه ها بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در حوزه تامین و توزیع سوخت در سراسر کشور، در جایگاه نخست پاسخگویی قرار دارد، افزود: تغییراتی که طی هفته های اخیر در روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایجاد شده، پیرو تغییر سیاست های اطلاع رسانی دولت و وزارت نفت در خصوص پاسخگویی به افکار عمومی و شفاف سازی هاست.

به گفته وی مقرر شده است که از این پس روابط عمومی های سازمان ها بیش از گذشته به پاسخگویی و شفافیت سازی فعالیت های سازمان متبوع خود بپردازند و شرکت ملی پالایش و پخش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اسماعیلی با تاکید بر اهمیت واحد ارتباطات و اطلاع رسانی در شرکت، تصریح کرد:  همچنین فعالیت سایر بخش‌های روابط عمومی نیز باید از همگرایی و پیشرفت برخوردار باشند تا روابط عمومی یک سازمان بتواند وظایف و مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد.

در این نشست همچنین پرستو یونچی، سردبیر ارشد رسانه های وزارت نفت با تمجید از بکارگیری نیروهای جوان و کارآمد در این شرکت، اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی همانند پازلی است که به همکاری و همفکری تمام نیروها و واحدها با یکدیگر نیاز دارد.

وی یکی از مشکلات وزارت نفت در ارتباط مستقیم با مردم را تخصصی بودن اطلاع رسانی در این حوزه عنوان و اظهار کرد: در این میان شرکت ملی پالایش و پخش در درجه نخست و سپس شرکت ملی گاز می توانند در باب اطلاع رسانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ارتباطات مردمی کمک ویژه ای داشته باشند.

به گفته یونچی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پوشش تمام اخبار و روادید شرکتهای تابعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و برای اطلاع رسانی صحیح و سریع آمادگی دارد.

بر اساس این گزارش پیش از ظهر امروز (شنبه، ۲۳ تیر) مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دو واحد زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با حضور زیبا اسماعیلی، رئیس روابط عمومی این شرکت، پرستو یونچی، دبیر ارشد رسانه های وزارت نفت، فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، علی اصغر سالمی، رئیس منابع انسانی و سرپرست روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و جمعی از کارکنان شرکت برگزار شد.

در این مراسم از روسای پیشین واحدهای ارتباطات و سمعی، بصری قدردانی و احکام روسای جدید نیز صادر شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا