اخباربرترصنعت و معدن

تولیدکنندگان لوازم خانگی با اعتماد به قطعه‌سازان، زمینه ارتقای صنعت را فراهم کنند

به گزارش صنعت کار،”عزت‌الله اکبری تالار پشتی” امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح خطوط تولید گروه صنعتی ارج با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با صنعتگران و گلایه ایشان از وضعیت لوازم خانگی در کشور، تاکید کرد: صنعت لوازم‌خانگی نباید در حوزه سیاسی وارد شود، بلکه باید همواره رنگ و بویی تولیدی داشته باشد.
وی خواستار آن شد تا تولیدکنندگان لوازم خانگی از قطعه‌سازان داخلی حداکثر استفاده را انجام داده و به آنها سفارش قطعه بدهند و به این ترتیب زمینه ارتقایشان را فراهم کنند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی ماموریت خود می‌دانیم که قطعه‌سازان داخلی‌مان را ارتقا دهیم که در این صورت صنعت پایدار و مستحکم خواهد شد.
وی تاکید کرد: امروز باید همه دست به دست هم دهیم و با مغتنم شمردن فرصت، کشور را آباد کنیم زیرا موقعیت جغرافیایی ما ایجاب می‌کند که صنعت مان را ارتقا دهیم.

تولیدات خودروسازان به اعتماد عمومی لطمه زده است
در ادامه حجت‌الاسلام “سیدرضا تقوی” نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خودروسازان، بیان‌داشت: به‌تازگی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودرویی صفر کیلومتر را تحویل گرفت که ۱۴ ایراد داشت، ما اینچنین صنعت خودروسازی را قبول نداریم، زیرا تولیدات آنها به فرهنگ و اعتماد عمومی جامعه لطمه وارد کرده است.
وی تصریح‌کرد: باید صنایع و تولیدات‌مان به‌روز بوده و از فناوری روز جهان عقب نباشد و به محیط زیست آسیب نرساند.
با حمایت‌های دولت سیزدهم و رفع موانع و مشکلات از جمله ثبت سفارش خطوط تولید و تجهیزات، خط تولید کولر آبی کارخانه ارج امروز (چهارشنبه، ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰) پس از سال‌ها احیاء شد و به بهره‌برداری رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا