اخباربرترصنعت و معدن

سامانه CODR برای خریدهای اینترنتی مردم اطمینان‌آفرینی می‌کند

به گزارش صنعت کار، امین حسین‌رحیمی افزود: یکی از چالش‌های مردم در خرید اینترنتی، اختلاف خریدار و فروشنده است که با استفاده از این سامانه به حداقل خود می‌رسد.

افزایش اعتماد مردم به کسب‌و‌کارهای اینترنتی با سامانهCODR

وی با بیان این‌که این سامانه زمان رسیدگی به شکایات را تسریع کرده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: با راه‌اندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌وکارهای اینترنتی و داوری جمعی برخط(CODR)، اعتماد مردم به کسب‌وکارهای اینترنتی افزایش می‌یابد.

رسیدگی به اختلافات از طریق داورهای مردمی

وزیر دادگستری با یادآوری این‌که رسیدگی به اختلافات از طریق داورهایی که از بدنه خود مردم هستند، انجام می‌شود، بیان کرد: تمامی کارها به صورت هوشمند و الکترونیکی در فضای اینترنت انجام خواهد شد.

رحیمی، توسعه خریدوفروش‌های مجازی و حل‌وفصل سریع اختلافات را از دیگر مزایای سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌و‌کارهای اینترنتی و داوری جمعی برخط(CODR) دانست.

گفتنی است، سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌و‌کار‌های اینترنتی و داوری جمعی بر خط (codr) با حضور وزیر صمت، وزیر دادگستری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه رونمایی شد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا