اخباربرترصنعت و معدن

در مسیر رشد تولید و توسعه، اینجانب به عنوان خادم کوچک شما دست تک تک کارگران، مهندسان و مدیران شرکت را به گرمی می فشارم

به گزارش صنعت کار، متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلب و القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

نوروز با بشارت رستگاری فرارسید. بهار امیدبخش هرسال تکرار می‌شود تا در دل‌وجان ما شور زندگی و امید به روزهای بهتر را زنده کند. حلول سال جدید که مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه است را به همکاران ارجمندم در شرکت ملی صنایع مس ایران از شمال غربی تا جنوب شرقی ایران تبریک می‌گویم و سالی سرشار از موفقیت در پناه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) را برای همه عزیزان و خانواده‌های محترمشان آرزو دارم.
همکاران گرامی
با تلاش فراوان و خالصانه شما در سال 1400 که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها مزین شده بود توانستیم با وجود موانع با پشتیبانی حداکثری تولید صنعت مس را حفظ نماییم و با لبیک به فرمان‌ها معظم‌له جزو شرکت‌های برتر کشور در بهره‌وری، صادرات و تولید باشیم.
اما در قرنی که گذشت، سوم خرداد در روز آزادسازی خرمشهر قهرمان بدون حضور بیگانگان توانستیم شعار “ما می‌توانیم” حضرت امام خمینی (ره) را ترجمه کنیم و با تولید اولین محصول مس با دست توانمند کارگران و متخصصان ایرانی تاریخ‌ساز شویم و بعد از آن نیز باهمت کارگران و مهندسانی که شاید امروز در کسوت بازنشستگی ناظر تلاش‌هایمان باشند به افتخارات بی‌نظیری رسیده‌ایم اما در طلیعه قرن جدید باید به افق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر عزیزمان ترسیم شده است، برسیم و این مهم جز با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کار شبانه‌روزی جهادی با کمک فناوری‌های جدید دانش‌بنیان امکان‌پذیر نخواهد بود.
در این مسیر اینجانب به‌عنوان خادم کوچک شما دست تک‌تک کارگران، مهندسان و مدیران جهادی شرکت را به گرمی می‌فشارم و اطمینان دارم در سال پیش‌رو باهمت جهادی شما همکاران عزیز، شرکت ملی صنایع مس ایران با تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و شکستن رکوردهای موجود تولید و فروش با حمایت از فناوری‌های دانش‌بنیان و ظرفیت جوانان انقلابی در زمره پیشرانان پیشرفت ایران اسلامی قرار خواهد گرفت در پایان فرارسیدن بهار سال 1401 خورشیدی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آحاد مردم ایران، فعالان بخش صنعت مس به‌ویژه همه همکاران و خانواده‌های عزیزشان تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را همراه با تندرستی و شادی از درگاه پروردگار متعال آرزومندم.

منبع: مس پرس

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا