به گزارش صنعت کار، امروز بیست روز از آغاز سال جدید می گذرد و عمده بازارها فعالیت مجدد خود را آغاز کرده اند، اما به دلیل شروع ماه مبارک رمضان عمده شلوغی ها مختص به کالاهای اساسی و مصرفی مردم دارد و در سایر بازارها از جمله بازار لوازم خانگی خبری از مشتری نیست.
در حال حاضر اکثر فروشندگان لوازم خانگی از رکود قابل توجه در معاملات گلهمند هستند و می گویند با افزایش قیمت کالاهای مصرفی عمده خانواده ها ترجیح می دهند تا سبد درآمدی خود را به خرید آن کالاها اختصاص دهند و خرید لوازم خانگی در اولویت چندم قرار گرفته است. البته فروشندگان تاکید می کنند که رکود بازار بیشتر از اسفند ماه سال گذشته است و اکثر کارخانجات هنوز لیست قیمتهای جدید را اعلام نکرده اند و تعداد دیگری از تولیدکنندگان نیز به صورت قطرهچکانی محصولات را راهی بازار می کنند تا وضعیت بازار و تولید مشخص شود تا در نهایت تغییرات قیمتی را در انواع محصولات خود اعمال کنند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/