اخباربرترصنعت و معدن

عزم جدی فولاد مبارکه برای افزایش تولید قابل تقدیر است

به گزارش صنعت کار، امیرحسین کمیلی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار کرد: عزم جدی فولاد مبارکه براى افزایش تولید قابل تقدیر است که با رفع موانع موجود این صنعت به سرعت و بدون وقفه در جامعه امیدآفرینى خواهد کرد.

وی با بیان این که در شرکت فولاد مبارکه ظرفیت‌های زیادی برای افزایش بهره‌وری و عملیات‌ دانشی وجود دارد، افزود: امروز بازدیدی از خطوط تولید این شرکت داشتم و متوجه این موضوع شدم که در فولاد مبارکه کارهای بزرگ شدنی است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: وظیفه ما تسهیل امور است تا صنایعی همچون فولاد مبارکه بتوانند پروژه‌های خود را به نتیجه رسانده و باعث سربلندی کشور شوند.

وی اذعان داشت: تمام تلاش خود را در سطح ملی و استانی انجام می‌دهیم و امیدواریم نتایج برنامه‌ریزی‌های مدیران فولاد مبارکه و تلاش کارکنان این شرکت به ثمر برسد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد جهش تولید در این صنعت مهم کشور باشیم.

کمیلی با بیان این که امروز در فولاد مبارکه بسیاری از زیرساخت‌های جهش تولید آماده است، تصریح کرد: اقدامات فولاد مبارکه برای کاهش مصرف آب بسیار قابل توجه است و بنا دارد در آینده میزان مصرف آب خود در فرایند تولید را بیش از پیش کاهش دهد.

وی با تأکید بر ضرورت به‌کارگیری ظرفیت صنعت استان اصفهان در راستای جهش تولید کشور عنوان داشت: جنگ امروز برای ما جنگ اقتصادی است و اولویت کشور موضوع تولید است؛ متاسفانه در برخی موارد، موانع و سخت‌گیری‌های بی‌موردی بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد که نیازمند تغییر بعضی از سیاست‌ها در راستای حمایت از صنعت است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: ما می‌توانیم با همکاری فولاد مبارکه و حمایت از این صنعت بزرگ و دیگر صنایع استان اصفهان به نتایج قابل توجهی دست یابیم که این کار با ظرفیت‌سنجی و حمایت دستگاه‌ها می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

وی در پایان ابرازداشت: استان اصفهان سرشار از ظرفیت‌های بزرگ صنعتی و اقتصادی برای کشور است که به همین خاطر با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم می‌توانیم تحولات اقتصادی بزرگی را در بخش‌های مختلف کشور محقق کنیم.

ضرورت رفع موانع داخلی تولید/ مسئولین استانی و کشوری سربازان جبهه تولید را یاری کنند

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه بازدید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و هیأت همراه از خطوط تولید این شرکت گفت: عزم ما در فولاد مبارکه برای افزایش تولید ملی، رشد اقتصادی در کشور و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بسیار جدی است، چراکه ما معتقدیم فولاد مبارکه می‌تواند در رشد اقتصادی کشور نقش به‌سزایی داشته باشد و این موضوع نیاز به حمایت دارد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در این دولت کاری جدی صورت گیرد، قطعاً فولاد مبارکه نمی‌تواند به‌تنهایی از عهده این کار برآید و برای ادامه مسیر نیاز به حمایت و رفع موانع توسط دستگاه‌های مربوطه است؛ در حالی که فولاد مبارکه هیچ‌گاه موضوع تولید را به تحریم‌ها گره نزده اما انتظار دارد موانع داخلی از سر راهش برداشته شود؛ بنابراین اگر بخواهیم اتفاقات خوبی برای صنعت و اقتصاد کشور رقم بخورد، می‌طلبد که مسئولین استانی و کشوری سربازان جبهه تولید را یاری کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان بیان کرد: نباید با سنگ‌اندازی در راه توسعه و تولید و مانع‌تراشی برای پیشرفت موجب کاهش سرعت پیشرفت صنایع کشور شویم، بلکه اگر به دنبال رشد اقتصادی کشور و محرومیت‌زدایی هستیم، باید مشکلات مردم و صنایع را برطرف کنیم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا