اخباربرترصنعت و معدن

تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش صنعت کار، حسین زاده‌قشمی با اشاره به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تحریف واقعیت‌ها از طریق جهاد تبیین و این‌که حرکت تبیین خنثی‌کننده توطئه دشمنان است، گفت: یکی از عرصه‌های اولویت‌دار و مورد نظر رهبری گرانقدر انقلاب برای تبیین دستاوردها، عرصه صنعت است.

وی اضافه کرد: مرکز ارتباطات وزارت صمت در راستای مسئولیت اطلاع‌رسانی و معرفی دستاوردهای صنعت، معدن و تجارت کشور، فرمان رهبری معظم انقلاب را در رأس برنامه‌های عملیاتی و اجرایی خود قرار داده و گام‌های اساسی برای تحقق اهداف جهاد تبیین و آشنایی آحاد مردم از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم صنعتی کشور برداشته است.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفت: برای نخستین بار قرارگاه جهاد تبیین در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده که اولویت نخست آن معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

زاده‌قشمی تصریح کرد: در چارچوب وظایف تعیین شده برای اقدامات عملیاتی قرارگاه جهاد تبیین، شناخت دستاوردهای انقلاب، مسئله‌سازی کردن تبیین برای مسئولان و حضور بی‌واسطه در بین مردم و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم در دستور کار است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی دادن به مردم نسبت به رخنه‌های دشمن و امید دادن به آنان برای ایستادگی در برابر مشکلات، تصریح کرد: جهاد تبیین نوعی وظیفه عمومی است و بر این اساس مرکز ارتباطات وزارت صمت دوره‌هایی را برای مجهزسازی و آمادگی جوانان در این عرصه برگزار می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت با یادآوری این نکته که هرکس هر تریبون یا محفلی دارد باید از آن برای روشنگری استفاده کند، اعلام کرد: امروز بیان مظلومیت‌ها و واقعیت‌های کشور علاوه بر تریبون‌های داخلی، حتی نیازمند همراهی و همکاری وطن‌پرستان خارج از کشور نیز هست.

زاده‌قشمی از راه‌اندازی نهضت جهاد تبیین توسط دانشجویان خبر داد و افزود: در همین زمینه مرکزی نیز با هدف نیاز سنجی اولویت‌های تبیینی و تبلیغ در برهه‌های مختلف با محوریت حوزه‌علمیه قم راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بی بدیل تولید در توسعه کشور و ضرورت هم‌نوایی همه بخش‌ها برای ارتقای وضعیت صنعت، توضیح داد: برای بهره‌مندی همه اقشار جامعه از ظرفیت‌های توسعه‌ای بخش تولید، باید گفتمان جامعی با هدف ایجاد فکر و البته مطالبه‌عمومی شکل بگیرد.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت تأکید کرد: فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارگران شاغل در بخش صنعت، خود مهم‌ترین عناصر تبیین‌کننده دستاوردهای موجود در این حوزه در کشورند و ما در تلاش هستیم تا کارگروه‌هایی برای برقراری ارتباط مستقیم میان این عزیزان و سایر اقشار جامعه تشکیل دهیم.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا