اخباربرترچند رسانه ایگوناگون

برنامه ریزی راهبردی در سازمان­های غیرانتفاعی منتشر شد

به گزارش صنعت کار، سازمان­های غیردولتی و غیرانتفاعی، با دشواری­ها و موانع متعددی برای برنامه­ریزی و اجرای آن روبه رو هستند. خیلی از آنها برنامه ریزی عملیاتی را به عنوان برنامه راهبردی تلقی کرده و شماری هم به صورت اساسی، برنامه ریزی ندارند و براساس وقایع روزانه(هرچه پیشامد، خوشاید) اقدام به برنامه ریزی می­کنند، بر همین اساس، برنامه­ریزی راهبردی و منطبق با تحولات پرشتاب در فضای کسب و کار، راهکاری است در پاسخ به این خلا جدی در این قبیل از سازمان­ها.

تعیین دقیق راهبردها و برنامه ریزی عملیاتی می­تواند، این سازمانها را از گرداب نبود تمرکز بر امور جاری و آتی، خارج کرده و شیوه فائق شدن بر چالش­ها را یادآوری کند. به همین منظور، «برنامه ریزی راهبردی در سازمان­های غیرانتفاعی» عنوان کتابی است که با همین هدف به تازگی به بازار آمده است.

این کتاب نوشته دو استراتژیست، یعنی، مایکل آلیسون و جود کِی است که در 326 صفحه با ترجمه کتایون مصری و محسن ایلچی تلاش می­کند به تمامی مدیران، کارکنان و ذینفعان سازمانهای غیردولتی، نحوه تدوین راهبردهای خرد وکلان و نحوه اجرای آن را یادآوری کند.

کتاب «برنامه ریزی راهبردی در سازمان­های غیرانتفاعی» در بهار سال 1401، به سفارش انجمن احیای ارزشها و حمایت موسسه خیریه نیکان جمشید تهران و شبکه ملی (موسسات نیکوکاری و خیریه) آماده چاپ شده و از سوی انتشارات دستان(66954800-021) منتشر شده است تا به شکلی کاربردی و کارگاهی، بتواند نقش موثری در برنامه ریزی دقیق سازمان های غیر دولتی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا