اخباربانک و بیمهبرتر

بیت‌کوین تسلیم شد؟

به گزارش صنعت کار، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که بازار از قبل تسلیم شده است و معامله‌گران الگوی تحلیل تکنیکال صعودی را با هدف شکست نزدیک به سطح ۴۱ هزار و ۳۰۰ دلار شناسایی می‌کنند.

تلاش معامله‌گران برای ایجاد حرکت صعودی پایدار در سراسر بازار ارزهای دیجیتال در ۲۰ آوریل پس از کاهش قیمت‌ها در جلسه معاملات بعدازظهر ادامه یافت و به نظر می‌رسد ایپ‌کوین (APE) یکی از معدود توکن‌هایی است که رکود فعلی بازار را به چالش می‌کشد.

داده‌های سایت کوین تلگراف مارکت و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که تلاش در اوایل صبح توسط گاوهای بیت‌کوین (BTC) برای شکست به بالای ۴۲ هزار دلار توسط خرس‌ها رد و منجر به عقب‌نشینی به حداقل روزانه ۴۰ هزار و ۸۲۵ دلار شد قبل از اینکه قیمت به بالای ۴۱ هزار دلار بازگردد.

در اینجا نگاهی داریم به آنچه چندین تحلیلگر بازار در مورد ضعف بیت‌کوین می‌گویند و اینکه معامله‌گران به چه سطوحی به‌عنوان نقطه خوبی برای باز کردن موقعیت‌های جدید نگاه می‌کنند.

نهنگ‌ها نزدیک به ۴۰ هزار دلار انباشت می‌کنند

طبق گفته شرکت داده‌های زنجیره‌ای وال مپ، حجم قابل‌توجهی در نزدیکی سطح قیمت ۴۰ هزار دلار وجود دارد. بخش قابل‌توجهی از نهنگ‌ها در حال حاضر بین ۳۸ هزار تا ۴۲ هزار دلار هستند؛ منطقه حیاتی برای بیت‌کوین بالاتر از آن برای صعودی و زیر آن برای  نزولی است.

در حال حاضر بیشتر بازار تسلیم شده است

مشابه مشاهدات انجام شده توسط وال مپ، تحلیلگران گلس‌نود خاطرنشان کردند که مقدار زیادی از عرضه سکه بین ۳۸ هزار تا ۴۵ هزار دلار دوباره انباشت شده که محدوده قیمت اولیه تجمیع بازار فعلی است.

وقتی داده‌ها بین دارندگان بلندمدت (LTH) و دارندگان کوتاه‌مدت (STH) تجزیه می‌شوند که با آستانه نگهداری ۱۵۵ روزه تعیین می‌شود، تنها تعداد کمی از دارندگان کوتاه‌مدت بین ۵۰ هزار تا ۶۰ هزار دلار بیت‌کوین خریداری کردند و همچنان سکه خود را نگه داشتند. بیشتر خریداران برتر احتمالا قبلا تسلیم شده‌اند.

طبق گفته گلس‌نود، درصد زیادی از تقاضای فعلی دارندگان کوتاه‌مدت بین ۳۸ هزار تا ۵۰ هزار دلار دسته‌بندی می‌شود که تایید می‌کند، سرمایه‌گذاران همچنان ارزش را در این محدوده قیمتی می‌بینند.

این واقعیت که در حال حاضر، ۱۵.۲ درصد بیت‌کوین در اختیار دارندگان بلندمدت، زیانده است نشان می‌دهد که بسیاری از دارندگان بلندمدت توسط جدیدترین اصلاحات بازار  محافظه شده‌اند نتیجه‌ای که معمولا در مراحل پایانی بازارهای نزولی مشاهده می‌شود.

گلس‌نود این فرضیه را مطرح کرد که برخی از ضعف‌های فعلی در بازار می‌تواند ناشی از ترس تسلیم بیشتر باشد که باعث می‌شود معامله‌گران در حاشیه منتظر بمانند تا چنین رویدادی رخ دهد.

گلاس‌نود گفت: با این حال، در ظاهر به نظر می‌رسد که بخش عظیمی از بازار از قبل تسلیم شده و به شیوه‌ای آماری قابل‌توجه و جریان انعطاف‌پذیر تقاضا بین ۳۵ هزار تا ۴۲ هزار دلار  است.

بیت‌کوین باید سطح ۴۱ هزار و ۳۰۰ دلار را حفظ کند

کاربر مستعار توییتر Abnessa گفت که قیمت بیت‌کوین باید به بالای ۴۱ هزار و ۳۰۰ دلار برسد تا الگوی معکوس سر و شانه بالقوه در نمودار چهار ساعته تکمیل شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۹۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۱ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۱.۱۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱.۲۲ میلیارد دلار است که ۱۳.۹۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۲.۴۳ میلیارد دلار است که ۱۳.۶۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۷۷.۰۵ میلیارد دلار است که ۸۴.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۹.۰۰ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۴۱ هزار و ۶۵۹.۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳ هزار و ۰۹۵.۳۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۲ درصد کاهش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۴۲۱.۰۸  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۳۳   درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۰۷.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۹  درصد افزایش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۹۴۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۱۱  درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۷۵۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر۲.۰۳ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۱۹.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۲۱ درصد افزایش

۹ – یو اس دی کوین

قیمت:  ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۴ درصد کاهش

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا