اخبارراه و ساختمانصنعت و معدنگوناگون

در تلاشیم بزرگترین کارخانه ساخت جرثقیل و سازه فلزی خاورمیانه شویم

به گزارش صنعت کار، در گفتگوی روزنامه رسالت با جناب آقای مهندس فرامز حقیقت با اشاره به فعالیت‌های شرکت میهن سازان و شیوه و گستردگی فعالیت‌های این شرکت، در خصوص طراحی و ساخت جرثقیل و سازه های فلزی فعالیت می کند، به اختصار توضیحاتی دادند. در بخش‌هایی از این گفتگو به ارزش‌های بنیادی شرکت میهن سازان در عمل اشاره شد،  از جمله این ارزش‌ها می‌توان به کیفیت محصولات و مواداولیه در ساخت و  تولید؛ دقت و اهمیت این امر اشاره کرد.

شرکت میهن سازان

شرکت میهن سازان با هدف‌گذاری‌های ملی و بین‌المللی در زمینه طراحی و ساخت، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید انجام می‌دهد. آقای فرامرز حقیقت در سمت مدیر قرارداد های این شرکت می‌گوید: شرکت میهن سازان با توجه به اینکه در حوزه های مختلف نظیر ساخت انواع جرثقیل، بالابر و سازه های فلزی فعالیت می کند و یکی از شرکت های برتر و مطرح کشور در این حوزه ها می باشد سطح همکاری ها و فعالیت ها فقط معطوف به داخل کشور نبوده و پروژه های بین المللی را نیز در کارنامه خود دارد، همچنین شرکت میهن سازان با رویکرد تولید و پشتیبانی با کیفیت بالا، اقدام به مشاوره های تخصصی و خدمات پس از فروش می نماید تا بهترین خدمات و کالا را به مشتریان خود عرضه کند.

توضیحاتی درخصوص فعالیت‌های شرکت بفرمایید؟
طراحی سازه های فلزی در دو حوزه صنعتی و ساختمانی و همچنین ساخت و نصب این پروژه ها و همچنین ساخت و طراحی جرثقیل های سقفی از محدوده ی ۱ تن تا ۴۰۰ تن در انواع پروژهای کشور

نحوه ارائه خدمات و مشاوره از سوی شما چگونه است؟
معمولا در تمام درخواست های مشتریان قبل از اعلام نظرات فنی و مالی ، بصورت مستمر مهندسین این شرکت با مشتریان جهت بهینه نمودن عملکرد جرثقیل و همچنین مدیریت هزینه ها نظرات پیشنهادی را ارائه می دهند

مهم‌ترین دغدغه مدیران میهن سازان چیست؟
تولید جرثقیل های با کیفیت و به روز در تمام سطوح صنعتی

خدمات شما در سطح کشور چگونه است؟
بصورت گسترده و در تمام اقصی نقاط کشور آماده پاسخگویی هستیم

مزایا ودستاوردهای شرکت “میهن سازان “برای صنعت ساختمان ایران چه بوده است؟
در حوزه سازه تقریبا بعنوان یکی از فعالان در حوزه ساختمان و اجرای سازه های خاص و سخت حضوری فعال داشته است.

در خصوص نمایندگی شرکت سینوکو بفرمایید؟
یکی از شرکت های مهم در چین که شریک استراتژیک شرکت KONE فنلاند به عنوان پیشتاز ترین شرکت در حوزه ی ساخت انواع جرثقیل هاست

پروژه های مهمی که شرکت طی این سال ها انجام داده است؟
تمام پروژه های اجرا شده به لحاظ اهمیت بسیار مهم است ولی به طور خاصه نیروگاه پتروشیمی بوشهر

چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت میهن سازان؟
در بلند مدت به عنوان بزرگترین کارخانه ساخت و بررسی جرثقیل های سقفی ، دروازه ای و بندری در منطقه خاورمیانه

به نظر شما شرکت میهن سازان چقدر در تحقق اهداف خود موفق بوده؟
جهت رسیدن به اهداف بلند مدت نیازمند تلاش و کوشش فراوان کل مجموعه است که با توجه به حضور جوانان با انگیزه این مهم فراهم شده است

در سال اشتغال زایی و دانش بنیان شرکت شما چقدر توانسته است در بحث اشتغال زایی و ظرفیت های دانش بنیان ها و علم روز موفق باشد و چه برنامه ای در خصوص رشد این موضوع در نظر دارید؟
با توجه به نهایی شدن پروژه ساخت کارخانه، حداقل برای ۵۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد و به این مجموعه اضافه می شوند.

رعایت مباحث زیست محیطی چقدر برای شما و شرکت مهم و الزامی است ؟

حتی المقدور با توجه به رعایت بسیاری از استاندارد های زیست محیطی در شرکت الزامی است و مجموعه فورا مکلف به این موضوع می باشد.

آشنایی کلی با برخی از محصولات و خدمات شرکت میهن سازان:

ساخت جرثقیل

شرکت میهن سازان با ساخت انواع جرثقیل نظیر (جرثقیل دروازه ای- جرثقیل سقفی – جرثقیل ضدانفجار – کیت جرثقیل)، بالابر دستی – بالابر برقی و سازه های فلزی فعالیت می کند.

جرثقیل سقفی تک پل

این نوع از جرثقیل یکی از انواع پر کار برد جرثقیل های سقفی بوده که شامل ۶ حرکت بالابری ، حرکت عرضی و حرکت طولی بوده و قابلیت پوشش دهی فضای هندسی مکعب مستطیل را فراهم می آورد.

جرثقیل سقفی دو پل

این نوع از جرثقیل یکی از انواع پر کار برد جرثقیل های سقفی بوده که شامل ۶ حرکت بالابری ، حرکت عرضی و حرکت طولی بوده و قابلیت پوشش دهی فضای هندسی مکعب مستطیل را فراهم می آورد.

جرثقیل نیم دروازه ای

جرثقیل های سازه خرپایی در انواع ظرفیت باربرداری سبک، متوسط یا سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. این جرثقیل های خرپایی برای محیط های فضای باز بادخیز یا احتمال وقوع طوفان شن و حتی محیط های به شدت خاک آلود Dusty جرثقیل های دروازه ای سنگ بری همانطور که از نامشان آشکار است در انبارها و کارگاه های سنگ بری بکار می روند.

جرثقیل دروازه ای

یکی از جذاب ترین مباحث در دنیای مهندسی، ساخت و بهره برداری در صنعت جرثقیل ها مربوط به جرثقیل های دروازه ای یا Gantry Cranes است. البته نیازی به گفتن نیست که این پیچیده ترین ماشین در تکنولوژی متریال هندلینگ یا به اصطلاح صنعت جابجایی مواد نیست.

بالابر های دستی

به طور کلی بالابر های زنجیری دستی در دو بخش بالابر ثابت و متحرک تولید می گردند. این نوع از انواع بالابرها زنجیری بوده ، توسط اپراتور و به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد . اپراتور لازم است زنجیر دستی را به سمت پایین کشیده، که باعث به راه انداختن گیربکس، زنجیره و چرخ دنده های موجود در آن خواهد شد. که این عملیات همچون یک اهرم ساده می تواند با انتقال نیروی کوچک، نیروی بزرگ را جهت جابجای بارها سنگین بوجود آورد.

بالابرهای برقی

بالابرهای برقی در دو نوع زنجیری و سیم بکسلی تولید می گردد. به این نوع از بالابرهای که مجموعاً دارای ۴ حرکته بالابری و عرضی می باشد مونوریل گفته می شود. این نوع از انواع بالابر ها به گونه ای طراحی می گردند که بیشترین ارتفاع دسترسی قلاب برای بار برداری به مشتری را ارائه نماید. بدین منظور در انواع Normal Head Room ، Low Head Room و Suspension Hoist طراحی می گردند.

جرثقیل ستونی بازویی

این نوع از جرثقیل یکی از انواع پر کار برد جرثقیل های سقفی بوده که شامل ۶ حرکت بالابری ، حرکت عرضی و حرکت طولی بوده و قابلیت پوشش دهی فضای هندسی مکعب مستطیل را فراهم می آورد.

سازه فلزی

شرکت میهن سازان یکی از مدرنترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده اسکلت فلزی در کشور می باشد که در فضای به مساحت ۷۶۰۰ متر مربع با تعداد ۱۵۰ پرسنل حضوری فعال در اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و صنعتی در صنایع مختلف از جمله کارخانجات فولاد، خودروسازی و نفت و پتروشیمی، نیروگاه، برج سازی و بسیاری دیگر صنایع کوچک فعالیت گسترده ای دارد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا