اخباربانک و بیمهبرتر

نوسان بیت کوین در کانال ۲۰ هزار دلار

به گزارش صنعت کار، بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتال همچنان روند نزولی را در پیش گرفته است. همچنان سناریوهای نزولی برای بیت‌کوین بسیار بیشتر از احتمال صعود است.

بعد از سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو برای کنترل تورم، بیت‌کوین و بازارهای مالی پرریسک روندی نزولی پیدا کردند اما تورم کاهش نیافت.

ارزش بازار رمزارزها از ۳ هزار میلیارد دلار به هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده و شواهد  نشان می‌دهد که هر روز بیشتر از دیروز سرمایه از بازار رمزارزها خارج می‌شود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۶۶.۲۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۵۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۳.۱۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۲۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۵.۶۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۶۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۵ اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 29,627 ۹۱۶,۱۹۲,۵۶۹
اتریوم 2,014 ۶۲,۲۹۵,۸۵۵
تتر 0.99 ۳۰,۸۸۴
یو اس دی کوین 1 ۳۰,۹۳۶
بایننس کوین 290 ۸,۹۹۱,۲۳۵
ریپل 0.41 ۱۲,۹۲۹
دلار بایننس 1 ۳۰,۹۷۹

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا