اخباربرترصنعت و معدن

بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر صمت از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴)/ روزانه 45 هزار تماس از سراسر کشور توسط کارشناسان مرکز 124بررسی می شود

به گزارش صنعت کار، به‌منظور مدیریت و سازمان‌دهی مسیرهای ارتباطی و پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست‌ها و نیازهای ذی‌نفعان، سازمان‌های تابعه و همچنین پشتیبانی و برنامه‌ریزی عملیاتی متناسب با مأموریت‌های وزارت در حوزه‌های مختلف، مرکز پاسخگویی یکپارچه (۱۲۴) راه‌اندازی شده و در حال پاسخگویی به درخواست‌ها، پرسش‌ها و نیازهای مردم و ذینفعان است.

این مرکز از ساعت ۷.۵ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی ارتباطات تلفنی و سیستمی مردم از سراسر کشور از طریق سامانه ۱۲۴ است.

همه تماس‌هایی که با 124 صورت می‌گیرد، شکایات، درخواست‌ها و حتی مراجعات حضوری در سامانه‌ای یکپارچه ضبط می‌شود و در یک سیستم نرم‌افزاری به بالاترین مقام مسئول حوزه مربوطه دستور می‌خورد.

به‌صورت متوسط روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور انجام می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.

با توجه به اجرای طرح مهم اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، مهم‌ترین تماس‌هایی که در روزهای اخیر با ۱۲۴ صورت گرفته در خصوص قیمت اقلام کالاهای اساسی بوده است.

کارشناسان این مرکز همچنین در خصوص طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی اقلام و کالاهای مشمول، پاسخ‌های اقناعی لازم را برای روشنگری و شفاف‌سازی به تماس‌گیرندگان و مخاطبان ارائه می‌دهند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا