اخباربانک و بیمهبرتر

تارنمای ipo مرجع اصلی اطلاعات مفید در عرضه اولیه ی ناشران بورس تهران

به گزارش صنعت کار، محمدامین قهرمانی معاون ناشران و اعضاء بورس تهران با بیان مطلب فوق گفت: براساس ماده 6 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، بورس تهران موظف به راه­اندازی تارنمایی مختص عرضه ­های اولیه شد. از این رو در سال 1400 بورس تهران تارنمای عرضه اولیه خود را به نشانی ipo.tse.ir راه ­اندازی کرد.

قهرمانی با تاکید بر مشارکت فعالان بازار در ارزشگذاری ناشران در شرف عرضه اولیه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون فرایند عرضه اولیه چهار شرکت انتقال داده ­های آسیاتک، سیمان آبیک، سیمان اردستان و گروه سرمایه­ گذاری تدبیر در این تارنما انجام پذیرفته و یا در حال انجام است. در این تارنما سرمایه­ گذاران و تحلیل­ گران می­ توانند با ورود به پروفایل هر شرکت، به اطلاعاتی از جمله گزارش ارزشگذاری، امیدنامه، صورت­ های مالی، محتوای الکترونیکی جلسات معارفه و… دسترسی داشته باشند و درخصوص اطلاعات مالی و عملیاتی شرکت، پرسش­ های خود را مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پذیرش موظف به پاسخ به تمام این پرسش­ ها است و همگان می ­توانند به پرسش و پاسخ­ های مطرح شده دسترسی داشته باشند.

معاون ناشران و اعضا بورس تهران تارنمای ipo.tse.ir  را به عنوان مرجع اصلی عرضه­ های اولیه بورس تهران عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 1401، درخصوص شرکت ­هایی که عرضه اولیه آن­ها انجام شده است و یا در فرایند عرضه اولیه قرار دارند، چه در بعد کمی و چه در بعد کیفی، استقبال مناسبی توسط سرمایه­ گذاران و تحلیل­ گران درخصوص شرکت در جلسات معارفه و طرح پرسش، صورت پذیرفته است. با این حال این تارنما اطلاعات مفیدی در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار می­ دهد و انتظار می­ رود که سرمایه­ گذاران، تحلیل­ گران و نهادهای مالی با مراجعه به آن، مشارکت بیشتری در جلسات معارفه شرکت­ های در شرف عرضه اولیه داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا