اخباربرترخودرو

بهبود کیفیت خودرو به عنوان دغدغه رهبری و مردم اولویت اصلی وزارت صمت

به گزارش صنعت کار، علی نبوی در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: رئیس جمهوری نیز به واسطه فرمان ۸ ماده ای محورهای کلیدی اصلاح و بهبود صنعت خودرو را ابلاغ کرده اند که وزیر صمت نیز پیگیر منویات رهبری در حوزه کیفیت و تحقق ۸ محور اصلاحی است.

نبوی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه پس از سه سال با بحث های گسترده درباره صنعت خودرو در رسانه ها هم زمان شده و نمایشگاه فرصتی برای توسعه گفتگوهای نقادانه و کارشناسانه است.

رئیس ایدرو با اشاره به اینکه یکی از اهداف جدی نمایشگاه تعاملات و ارتباطات تجاری است گفت : ارایه و نمایش واقعی توانمندی ها و تلاش های صورت گرفته در صنعت خودرو به مردم نیز از محورهای مهم و در این برهه ضروری است.

وی افزود : انشاالله برگزاری این نمایشگاه شروع دوباره ای برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی خواهد بود و با برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش کیفیت در تمامی بخش ها برویم.

رئیس هیات عامل ایدرو در پایان خاطرنشان کرد: توان ساخت خودروهای با کیفیت و خوب در کشور وجود دارد و حمایت حاکمیتی وزارت صمت در مقام سیاستگذار این حوزه مستمر و جدی خواهد بود.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ سه شنبه ۲۷ اردیبهشت تا جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برقرار است.

منبع: ایدرونیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا