اخباربرترصنعت و معدن

مسئولیت ویژه روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولان/ ضرورت شفافیت در اطلاع‌رسانی به فعالان اقتصادی و ذینفعان وزارت صمت

به گزارش صنعت کار، علی رسولیان تأکید کرد: باید جامعه ذینفعان خود را به‌درستی بشناسیم و البته یکی از ذینفعان ما مجموعه تحت مسئولیت ما است که ضرورت دارد ارتباط سازنده میان بخش‌های مختلف دستگاه‌ها و مجموعه‌های صمت شکل بگیرد تا همه ظرفیت‌های موجود را به سمت تعالی و دستیابی به اهداف وزارتخانه خود هدایت کنیم.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: باید شفافیت در اطلاع‌رسانی به فعالان اقتصادی در دستور کار باشد نظرات آن‌ها نیز به‌درستی به مدیران مجموعه منتقل شود، همچنین ایجاد ارتباط مناسب میان همه نهادهای سیاسی، اجتماعی و دانشگاهی و…، نیز ضروری است تا فرصت‌های موجود برای تقویت امور به بهترین شکل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی یادآور شد: این‌که صنعت کشور در شرایط تحریم چه موقعیتی داشته و چه کمک و خدماتی به کشور ارائه کرده و این‌که از ابتدای دولت سیزدهم در کشور چند واحد صنعتی غیرفعال احیاشده است، باید از طریق روابط ما به‌درستی تشریح و معرفی شود.

رسولیان عنوان کرد: مجموعه اقدامات وزارت صمت در حوزه دانش‌بنیان‌ها بسیار بزرگ بوده و باید در یک بسته رسانه‌ای به اطلاع همه مردم و ذینفعان برسد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا