اخباربرترخودرو

ایران‌خودرو پای میز مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش صنعت کار، قائم مقام توسعه و تولید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره گفت: در این همایش که با همکاری ده‌ها شرکت دانش‌پایه و دانش‌بنیان گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود، مواردی نظیر پیشرفت‌های اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو برای داخلی سازی و توسعه فناوری‌های موجود و آتی و تشریح نیازمندی های فناورانه برای متخصصان به نمایش گذاشته می‌شود.
کیانوش پورمجیب با بیان این‌که در این همایش مباحث و مذاکرات اولیه انجام و نحوه ارتباط برای ارزیابی طرح‌ها و ایده‌ها و نهایتا عقد قرارداد، مشخص خواهد شد، افزود: این ارتباط تحت هدایت و نظارت مدیریت توسعه محصول و فناوری در زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو قرار دارد و مراجعه کنندگان می‌توانند هرگونه مشکل خود را از طریق راه‌های ارتباطی که اطلاع رسانی خواهد شد، با این مدیریت در میان بگذارند.
قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این همایش با تمرکز بر نیازمندی‌های گروه صنعتی ایران خودرو در شش محور کلان فناوری‌های پلتفرمی خودروهای سواری و خودروهای سنگین باری و مسافری، فناوری‌های قوای محرکه و سیستم‌های انتقال خودروهای سواری و سنگین (درون سوز و هیبریدی)، فناوری‌های پلتفرم و قطعات برق و الکترونیک و مخابراتی، فناور‌ی‌های آزمون و صحه‌گذاری، فناوری‌های مواد و روش‌های تولید پیشرفته پلیمری و فلزی و فناوری‌های پشتیبان، برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: متخصصان و فناوران در رشته های مختلف مهندسی و علوم انسانی می‌توانند متناسب با علاقه خود، از همایش بهره برده و مسیر همراهی خود با گروه صنعتی ایران خودرو را انتخاب و ارتباط موثر برقرار کنند.
پورمجیب با تاکید بر این‌که تمرکز این همایش بر روی فناوری‌های داخل گروه صنعتی است، گفت: در آینده نزدیک همایشی برای عرضه فناوری‌های مورد نیاز در حیطه‌های مذکور برگزار خواهد شد.
گفتنی است، همایش «ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد سال جاری در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار می‌شود.

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا