اخباربرترصنعت و معدن

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش صنعت کار، محمدمهدی برادران، افزود: انتظار می‌رود انجمن‌های تخصصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای سهولت کسب‌وکار، بررسی بازار، جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی، حمایت از حقوق مردم و پیشگیری از سوءاستفاده برخی افراد از نوسانات بازار، اقدام کنند.

وی با اشاره به تعطیلی و یا تولید کمتر از ظرفیت برخی واحدهای تولیدی کشور و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف صنعت استان برای تقویت و ارتقای حوزه تولید استفاده شود.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: شهرک صنعتی بدون آب آشامیدنی معنا ندارد و تأمین این مهم به‌عنوان یک زیرساخت از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

برادران یادآور شد: به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست که سرمایه‌گذارانی به علت نبود و یا کمبود آب آشامیدنی در شهرک‌های صنعتی از سرمایه‌گذاری منصرف شوند، به همین علت آب آشامیدنی موردنیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری باید تأمین شود.

وی ادامه داد: قطع برق صنایع نیز از دغدغه‌های صنعت‌گران کشور بوده که تدابیری برای رفع آن در سطح ملی اندیشیده شده است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت اصناف و تولیدکنندگان صنعتی را شریک دولت دانست افزود: جلوگیری از نوسان در بازار نیازمند هم‌اندیشی و تعامل میان مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی است.

گفتنی است در ادامه این نشست تعدادی از صنعت‌گران چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود را بیان کردند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا