اخباربرتربرگزیده

کسب هفت مدال رنگارنگ ارمغان تیم دومیدانی شرکت مس در مسابقات شرکت‌های کارگری جهان/ فوتسال شرکت مس بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

به گزارش صنعت کار، در مسابقات شرکت‌های کارگری جهان در رشته دو میدانی بالا ی 35 سال ( 3000متر ) رحیم دیبایی از مس سونگون ورزقان، در رشته زیر 35 سال ( 3000 متر) جواد علیزاده، پژمان کرزه‌ای و صابر چرخی از مس سونگون به ترتیب مدال طلا و نقره و برنز را بدست آوردند.  همچنین در رشته زیر 35 سال ( 1500 متر )  عطا اسدی مدال طلا و  پژمان  کرزه ایی مدال  نقره را دریافت کردند.
بر اساس این گزارش، در مجموع در این دوره از مسابقات جهانی دو میدانی، مس سونگون ورزقان با سرمربیگری رضا سلیمانی در مجموع  هفت مدال رنگارنگ را در کارنامه ورزشی شرکت مس ثبت کردند.

* تیم فوتسال شرکت مس عنوان نایب قهرمانی مسابقات شرکت‌های کارگری جهان را از آن خود کرد

در پایان مسابقات ورزشی شرکت‌های کارگری جهان 2022، تیم فوتسال 6 نفره مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتبال را از آن خود کند.

تیم فوتسال مس سرچشمه در این دوره از رقابت‌ها به‌رغم بازی ارزشمند و غیرتمندانه در مرحله پایانی در برابر تیم فولاد هرمزگان نتیجه را واگذار و موفق به دریافت مدال نقره شد.

همچنین بر اساس نظر هیات برگزارکننده در این دوره از مسابقات فیفکو  «حسین حسنی» بازیکن تیم فوتسال مس سرچشمه به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

گفتنی است این ورزشکار با حک کردن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی  بر روی پیراهن خود یاد و خاطره سردار بزرگ ایران اسلامی را در میدان مسابقات مسکو زنده نگه داشت.

 

 

منبع: مس پرس

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا