اخباربرتربرگزیدهگوناگون

جام‌جهانی استارتاپ‌ها در راه است

به گزارش صنعت کار، آرش جهانگیری، بنیانگذار کلین‌شیت درباره این دوره مسابقات گفت: »برای برگزاری این رویداد، از شرکت‌های مختلف استارتاپی دعوت شده و از آنها خواستیم تا هر شرکت، یک تیم دو نفره برای حضور در مسابقات به ما معرفی کنند. پیشنهادی که با استقبال بسیاری از شرکت ها مواجه شد. تا جایی که برخی شرکت‌ها مسابقات داخلی برگزار کردند تا تیم خود را شناخته و به ما معرفی کنند.«

وی افزود: این مسابقات با کنسول PS5  برگزار خواهد شد و دقيقا شبیه سازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. به این صورت که هر تیم، یکی از تیم های ملی حاضر در جام جهانی را انتخاب کرده و در گروه خود مسابقه خواهند داد و کاملا مانند الگوی جام جهانی، تیم‌ها صعود می‌کنند و پس از مرحله گروهی، دو تیم به مرحله حذفی می روند.

جهانگیری تصریح کرد: تیم اول این مسابقات برنده یک دستگاه کنسول PS5  خواهد شد که از طرف گارانتی آروند به عنوان یکی از حامیان مالی این رویداد تامین شده است. همچنین جایزه تیم دوم مبلغ ۹ میلیون و جایزه تیم سوم مبلغ۵ میلیون تومان خواهد بود. البته این جام، آقای گل نیز خواهد داشت که جایزه سه میلیون تومانی را از آن خود خواهد کرد. البته با توجه به مذاکرات، ممكن است جوایز دیگری نیز اضافه شود.

وی گفت: علاوه بر گارانتی آروند، مجموعه های اسنپ، نوین ارزش  و  ابر آروان و کریپتو بازار نیز از دیگر حامیان مالی این رویداد هستند و به صورت مادی و معنوی از این رویداد حمایت می‌کند.

مدیرعامل کلین شیت ، خاطرنشان کرد: در حاشیه این رویداد، کلین شیت در حال برگزاری یک کمپین مسئولیت اجتماعی است که از این طریق و با حمایت طرفداران فوتبالی، اقلام ورزشی را برای کودکان کمتر برخوردار تهیه کند.

جهانگیری افزود: «در این کمپین، طرفداران فوتبالی و اهالی اکوسیستم با به اشتراک گذاشتن پوستر تیم‌های محبوب خود در شبکه های اجتماعی خود، می توانند در این کمپین شرکت کنند. اطلاعات تکمیلی در این مورد، در شبکه های اجتماعی کلین شیت ارایه خواهد شد.»

مدیرعامل کلین شیت با بیان اینکه در راستای این کمپین مسئولیت اجتماعی، هلدینگ ارزش به عنوان سهامدار عمده نوین ارزش (از حامیان مالی رویداد) نیز حمایت خود را از این کمپین اعلام کرده است.

جهانگیری گفت: «با توجه به فعالیت هلدینگ ارزش در زمینه صنعت و معدن، این هلدینگ شناخت خوبی از مناطق کمتر برخوردار دارد و در رساندن اقلام ورزشی به کودکان کمتر برخوردار، ظرفیت های خوبی دارد و این مساعدت را با ما خواهند داشت تا لوازم ورزشی را به طور خاص به مناطق کمتر برخوردار استان هرمزگان برساند.»

لازم به ذکر است جام جهانی استارتاپ ها در تاريخ دوم تا چهارم شهریور ماه و در مركز نوآوری و صنایع خلاق آمپر که با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و شتابدهی به رشد استارتاپ های ایرانی فعالیت می‌کند و با حمایت این مرکز بین ۳۲ تیم و مجموعه استارتاپی برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بيشتر می توانید به وب سایت مسابقات مراجعه کنید.

کلین شیت یک استارتاپ در زمینه فوتبال و سرگرمی است که از طریق اپلیکیشن خود روی اندروید وب‌اپ با کاربران و طرفداران فوتبال این امکان را می‌دهد تا به صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال کنند و علاوه بر این با بازی‌های فوتبالی مختلف سرگرم شوند.

 

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا