اخبارخودرو

محصول جدید ایران خودرو اعلام شد

به گزارش صنعت کار، آقای مهدی خطیبی با بیان اینکه طرح محصولات جدید طبق برنامه زمانبندی در دست اجراست، افزود: محصول “ری را” در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما قبل از آن محصول جدید دیگری عرضه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه محصول جدید ایران خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه ۲ هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد و بعد از آن نیز مرحله تولید با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار دستگاه آغاز خواهد شد.
به گفته خطیبی میزان داخلی سازی این محصول در مرحله مونتاژ قطعات منفصله ۲۰ درصد خواهد بود.
وی، محصولات جدید را مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان در کنار دارا بودن استاندارد‌های ۸۵ گانه دانست و خطاب به مدیران طراحی و توسعه محصولات افزود: باید در این زمینه سلایق مشتریان به ویژه جوانان مورد توجه قرار گیرد و خودرویی متناسب با آن عرضه شود.
خطیبی در ادامه ضمن بازدید از فرآیند طراحی و تولید محصول ری را گفت: با توجه به تعهدی که به وزارت صمت داده ایم، ری را در مرحله نمونه سازی صنعتی برای کالیبراسیون و آغاز آزمون‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه ۵ دستگاه از این خودرو با رنگ‌های متنوع تولید شده و با دریافت مجوز پلاک موقت، آماده آزمون‌های جاده‌ای می‌شود، افزود: با توجه به وجود دانش فنی طراحی، نسخه برقی محصولات جدید از جمله ری را نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
خطیبی بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای در زمان مقرر تاکید کرد و گفت: خودرو‌های جدید به سرعت تولید و وارد بازار و محصولات قدیمی نیز به مرور از مدار تولید خارج خواهند شد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا