اخبارچند رسانه ایگوناگونویژه ها

بررسی انواع یخچال فروشگاهی

به گزارش صنعت کار، آیا می دانید هر یک از انواع یخچال فروشگاهی با چه مشخصات و مزایای مورد استفاده قرار می گیرند؟ در رابطه با نکات مهم دسترسی به بهترین یخچال های فروشگاهی اطلاعاتی دارید؟ ایران برودت در ادامه توضیحات کامل تری را برای شما عزیزان ارائه خواهد داد.

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی به عنوان مهمترین نیاز در مراکز فروش مواد غذایی هستند. یخچال ها از دیرباز تاکنون با تغییر و تحولات عظیمی در سیستم عملکرد و حتی طراحی ظاهری روانه‌ی بازار شده اند‌. در واقع این یخچال های فروشگاهی متناسب با نوع مراکز مورد استفاده و همچنین حجم مواد غذایی مراکز فروش در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی می شوند. حال اینکه مدل یخچال های فروشگاهی برای انواع مواد غذایی مختلف نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. یخچال های فروشگاهی انواع مختلفی دارند و هر یک از انواع یخچال فروشگاهی دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند.

  • یخچال و فریزر ایستاده جزو مدل های دیگر یخچال های فروشگاهی به شمار می رود. معمولاً مدل های ایستاده فروشگاهی درب دار هستند و این مدل یخچال ها به صورت تک درب، دو درب، ۳ درب و چهار درب در بازار وجود دارند. معمولاً این یخچال ها برای قصابی ها بهترین گزینه خواهند بود. مدل های ایستاده در مقایسه با دیگر مدل های یخچال های فروشگاهی فضای کمتری را اشغال خواهند نمود و باز و بسته شدن درب آن ها به دو حالت کشویی و لولایی امکان پذیر است.

این مدل یخچال ها با طراحی ظاهری بسیار ایده آلی روانه بازار می‌شوند. بهتر است بدانید یخچال های فروشگاهی ایستاده مورد استفاده در قصابی ها معمولاً به صورت فلزی طراحی شده اند و فن داخل آنها قرار نمی گیرد. این مدل یخچال ها معمولا دارای طراحی خاصی هستند و مواد غذایی در آنها بو نمی گیرد و به صورت تازه و ایده‌آل باقی خواهد ماند.

مدل های ایستاده یخچال های فروشگاهی امروزی با طراحی بسیار مدرن تر و شیکتر روانه بازار می‌شوند؛ در حالی که قدرت عملکرد و کیفیت کارایی این مدل یخچال ها بسیار ایده آل است. چرا که با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا طراحی می شوند.

پرفروش ترین انواع یخچال های فروشگاهی

  • در میان تمامی مدلهای انواع یخچال های فروشگاهی می‌توان به مدل های ویترینی اشاره کرد. معمولاً یخچال های فروشگاهی ویترینی به عنوان پرکاربردترین مدل یخچال در مراکز فروش مواد غذایی به شمار می‌روند. جنس بدنه این یخچال ها از شیشه است و محتویات داخلی آنها به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. یخچال های فروشگاهی نیز متناسب با فضای مورد استفاده در طرح‌های بسیار مختلفی روانه بازار شده اند.
  • از میان تمامی انواع یخچال فروشگاهی می توان به مدل یخچالهای فروشگاهی جزیره اشاره نمود. این مدل یخچال ها نیز دارای طراحی خاصی هستند و معمولاً متناسب با نیاز مشتری در ابعاد مختلفی طراحی می شوند. یخچال های فروشگاهی جزیره را با نام یخچال های ویترینی نیز خواهد شناخت. این مدل یخچال ها معمولا برای مراکز فروش مواد پروتئینی، نان و شیرینی گزینه بسیار ایده آلی محسوب می‌شوند. معمولاً این مدل یخچال ها خود در مدل های کریستال و الماس طراحی شده اند که برای آنها از شیشه خم و شیشه تخت با ابعاد مختلف استفاده می کنند. در واقع طراحی یخچال ها از نظر ظاهری نیز تنوع بسیار زیادی دارد.
  • یکی از انواع یخچال فروشگاهی پرکاربرد مدلهای پرده هوا است. این مدل یخچال ها بدون در هستند و آنها را با نام فریزرهای روباز می شناسند. این مدل یخچال فروشگاهی در ابعاد بسیار بزرگی برای مکان های بزرگ با مشتریان زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. یخچالهای پرده هوا در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی طراحی می شوند. در این مدل یخچال ها انتخاب ابعاد و طرح به نوع کاربرد و سلیقه شما عزیزان بستگی خواهد داشت. مدلهای پرده هوا معمولاً رو باز هستند و برای نوشیدنی‌ها گزینه ایده آلی خواهند بود‌. با استفاده از مدل های پرده هوا دیگر نیازی به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال های فروشگاهی نیست.

نکات بسیار مهم خرید انواع یخچال فروشگاهی

همانگونه که اشاره شد، یخچال های فروشگاهی به عنوان محصولات کاربردی هستند که برای حفظ تازگی، انجماد و نگهداری طولانی مدت مواد غذایی از آن ها استفاده می شود. این یخچال ها با قدرت خنک کنندگی و طول عمر بالایی به فروش می ‌رسند. اما شما بایستی برای دسترسی به بهترین یخچال های فروشگاهی به هنگام خرید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید. قطعاً هر یک از انواع یخچال فروشگاهی دارای مزیت ها و البته کاربرد خاصی می باشند از این رو شما مشتری عزیز بایستی با رعایت نکات مهم به خرید یک گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

  • از مهمترین نکاتی که برای خرید یخچال فروشگاهی بایستی به آن توجه داشت، این است که بدانید این یخچال ها در دو مدل کمپرسور بالا و کمپرسور پایین طراحی می‌شوند. معمولاً مدلهای کمپرسور بالا برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی گزینه ایده آلی هستند و در مقایسه با مدلهای کمپرسور پایین نیز قیمت بالاتری خواهد داشت. در فضای اطراف این مدل یخچال ها خاصیت خنک کنندگی وجود دارد. هوای گرم ناشی از عملکرد موتور به سمت بالا حرکت کرده و به سقف یخچال ارسال شده در نتیجه فضای اطراف آن خنک باقی خواهد ماند. اما مدل های کمپرسور پایین که قیمت مقرون به صرفه تری دارند گرمای به وجود آمده به قسمت پایین یخچال ها پخش می گردد؛ در نتیجه قسمت پایین یخچال گرم و عمر مفید آن کاهش پیدا خواهد کرد.
  • از نکات مهم که به هنگام خرید انواع یخچال فروشگاهی باید به آن توجه ویژه داشت، ابعاد یخچال فروشگاهی خواهد بود. قطعاً که یخچال ها بر اساس نوع مدل و طرح در ابعاد مختلفی خواهند بود. حال شما به عنوان شخص خریدار بایستی متناسب با فضای مورد نظر یخچال فروشگاهی را با ابعاد مناسب انتخاب کنید. البته انتخاب نوع مدل یخچال فروشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود. چنانچه شما برای نگهداری نوشیدنی قصد خرید یخچال فروشگاهی دارید، بایستی از یخچال های مخصوص نگهداری نوشیدنی ها استفاده کنید.

چند نکته طلایی برای دسترسی به بهترین یخچال های فروشگاهی

  • از نکات بسیار مهم دیگری که برای خرید انواع یخچال فروشگاهی مورد اهمیت قرار می‌گیرد توجه به برچسب انرژی در آنها است. قطعاً که وجود این برچسب بدین معناست که مصرف انرژی الکتریکی یخچال به چه صورتی خواهد بود. شما می‌توانید با استناد بر این برچسب یخچال فروشگاهی را با مصرف بهینه انرژی خریداری کنید. جدا از برچسب انرژی یخچال ها بایستی به همراه برچسب علامت استاندارد توزیع گردد؛ این علامت نشان از قدرت کیفیت و رعایت استانداردهای ساخت برای طراحی یخچال ها است.
  • از آنجایی که یخچال های فروشگاهی در ابعاد بسیار بزرگ هستند قطعاً جابجایی آنها یک معضل مهم و بزرگ در بین افراد خواهد بود؛ از این رو بهتر است به هنگام خرید به داشتن یا عدم وجود چرخ در یخچال جهت توجه داشته باشید. قطعا که وجود چرخ در زیر پایه های یخچال جابجایی آن را راحت‌تر خواهد کرد، اما به طور کلی این مزیت باعث افزایش قیمت یخچال های فروشگاهی می شود.
  • قیمت از نکات بسیار مهم دیگری است که هنگام خرید یخچال فروشگاهی درصد بالایی از افراد به آن توجه دارند. قطعاً که یخچال های فروشگاهی دارای هزینه بسیار بالایی هستند و شما قرار است هزینه بالایی در قبال خرید یخچال ها پرداخت کنید؛ پس بهتر نیست قبل از انتخاب نکات مهم خرید هر یک از انواع یخچال فروشگاهی را مورد توجه قرار دهید؟ قیمت تحت تاثیر شرایط مختلف و مشخصات دستگاه تایید می گردد و این قیمت می تواند در مراکز فروش مختلف متفاوت باشد؛ از این رو توصیه می شود برای خرید بهترین یخچال های فروشگاهی به مراکز مهم فروش قابل اعتمادی نظیر فروشگاه ایران برودت مراجعه داشته باشید. این مجموعه هم جهت ساخت و هم جهت فروش انواع یخچال های فروشگاهی میزبان پاسخگوی شما مشتریان عزیز است.

نتیجه

هدف از شناخت انواع یخچال فروشگاهی این است تا شما در رابطه با عملکرد و کاربرد هر یک به خوبی آشنایی پیدا کنید. برای سفارش ساخت یخچال های فروشگاهی یا خرید بهترین انواع یخچال های فروشگاهی می توانید به یک مرکز فروش معتبر با یک روش خرید مناسب مراجعه داشته باشید. ایران برودت به عنوان یک سایت تخصصی به صورت ۲۴ ساعته جهت ارائه مشاوره میزبان پاسخگوی شما عزیزان است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا