اخبارخودروویژه ها

افزایش صد درصدی فروش در شرکت چرخشگر

به گزارش صنعت کار ، علی اکبر عمرانی با بیان این‌که چرخشگر از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل، تولید کننده جعبه فرمان و گیربکس خودروهای کار و تجاری است، افزود: این شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته از منظر تیراژ تولید برخی از محصولات توانسته است، رکوردشکنی کند.
وی با اشاره به این‌که چرخشگر دو نوع گیربکس شامل گیربکس S۶۹۰ برای شرکت ایران خودرو دیزل و گیربکس نیسان را برای سایر شرکت‌های خودروساز تولید می کند، عنوان کرد: با توجه به افزایش تولیدی که در ایران‌خودرو دیزل و برخی از شرکت های خودروساز رخ داده، در سال جاری، رکورد تولید گیربکس نسبت به سال های گذشته شکسته شده است تا اهداف تولید و کیفیت در مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو را محقق کنیم.
مدیرعامل چرخشگر در ادامه یادآور شد: در هشت ماهه امسال، در تولید برخی از شرکت های خودروساز خارج از ایران خودرو حدود ۲۰ درصد و در گیربکس های S۶۹۰ و محصولات ایران خودرو دیزل، در برخی از موارد بین ۷۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش تولید را شاهد بوده ایم.
عمرانی با اشاره به اهداف و برنامه های این شرکت برای نیمه دوم امسال، خاطرنشان کرد: تا پایان سال سهم تولیدی که برای ایران خودرو دیزل و سایر خودروسازان در نظر گرفته شده را محقق خواهیم کرد.
وی در خصوص موضوعات توسعه ای نیز گفت: در سال جاری موفق شده‌ایم تا چهار محصولی که در سال‌های گذشته توسط ایران خودرو دیزل از کشورهای خارجی تامین می‌شد را در شرکت چرخشگر داخلی سازی کنیم که با این تولید داخل، برای سال جاری پنج میلیون یورو کاهش ارزبری خواهیم داشت.
عمرانی افزود: در تولید گیربکس‌های ۲۲۳۰ نیز، نمونه های اولیه را تولید کرده و بر روی خودرو نصب کرده‌ایم و این اقدام نوید بخش این است که در سال آینده بتوانیم این گیربکس ها را تولید کنیم.
مدیرعامل شرکت چرخشگر بیان کرد: بررسی و طراحی یک نوع گیربکس برای خودروسازان خارج از گروه صنعتی ایران خودرو از اقدامات اخیر چرخشگر است و طراحی و تولید این محصول در دست مطالعه قرار دارد و در تلاش هستیم تا آن را در شش ماهه ابتدایی سال آینده به خط تولید برسانیم.
انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا