اخبارخودروویژه ها

چانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویر

به گزارش خبرنگار صنعت کار ،   چانگان UNI-T یک شاسی بلند با طراحی زیبا و فناوری‌های مدرن به شمار می‌رود که برای جلب نظر مشتریان اروپایی طراحی شده است. طی چندماه اخیر تصاویر این شاسی بلند کوپه با پلاک گذرموقت در جاده‌ها و خیابان‌های ایران مشاهده شده‌‌اند و حتی سایپا رویداد تست درایو چانگان UNI-T را نیز برگزار کرد. به نظر می‌رسد قصد سایپا برای عرضه اینخودرو به بازار جدی است، پس بیایید تا نگاهی به چانگان UNI-T محصول جدید سایپا برای بازار ایران داشته باشیم.
مشخصات چانگان UNI-T
چانگان UNI-T با دو پیشرانه به بازار عرضه شده است و مشخص نیست کدام یک از این دو پیشرانه برای عرضه در بازار ما انتخاب خواهد شد. گزینه نخست فنی چانگان UNI-T موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با 177 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است. این پیشرانه با جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه خیس همراه می‌شود و مصرف سوخت ترکیبی آن 6.5 لیتر است. گزینه دوم قوی‌تر است. این پیشرانه دو لیتر حجم دارد و به توربوشارژر مجهز است. حداکثر راندمان پیشرانه قوی‌تر به 230 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور بالغ می‌شود که ارقام قابل توجهی برای چانگان UNI-T هستند. پیشرانه دوم به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و مصرف سوخت ترکیبی آن 6.7 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.
امکانات و تجهیزات چانگان UNI-T
چانگان UNI-T به نوعی خودرو پرچمدار در سبد محصولات چانگان به شمار می‌رود و از این رو به بهترین و جدیدترین تجهیزات ممکن مجهز شده است. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز خودکار اضطراری، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، شش کیسه هوا، صندلی‌های تنظیم شونده برقی جلو به همراه گرمکن، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید و چراغ‌های روشنایی در روز.
چانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویرچانگان یونیت را بیشتر بشناسید+تصاویر
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا