اخبارصنعت و معدنویژه ها

گروه صنعتی الوند

به گزارش صنعت کار، نوآوری، کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و وفاداری به مشتری سرلوحه و شعار اصلی این مجموعه است. شرکت بهینه گستر الوند ابتدا با نام تجاری صنایع مرغداری الوند شروع به کار کرد و هم اکنون در سه سوله صنعتی بزرگ با نام تجاری گروه صنعتی الوند فعالیت می‌کند.

ورود به سایت الوند جهت اطلاع از قیمت محصولات:    alvands.com

محصولات گروه صنعتی الوند

محصولات گرمایشی

محصولات گرمایشی در گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، سالن های پرورش قارچ، سالن های ورزشی، مساجد و… کاربرد دارند که عبارتند از:

هیتر کابینتی (کوه هوای گرم) 300 هزار
هیتر کابینتی (کوه هوای گرم) 250 هزار
هیتر کابینتی (کوه هوای گرم) 150 هزار
هیتر کابینتی (کوه هوای گرم) 100 هزار
هیتر جت گازی اگزوزدار 50 و 100 هزار (تک موتوره دو موتوره)
هیترجت گازوئیلی اگزوزدار 50 و 100 هزار (باکدار بدون باک)
هیترجت دوگانه اگزوزدار 50 و 100 هزار
هیتر تابشی سقفی U شکل
هیتر تابشی سقفی خطی

محصولات هواکش و تهویه صنعتی

محصولات تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، سالن های پرورش قارچ، سالن های ورزشی، مساجد و… کاربرد دارند که عبارتند از:

هواکش 140 (6پر استیل 5پر استیل 5پر پی‌پی‌جی – 3پر پی‌پی‌جی)
هواکش 100 (3پر پی‌پی‌جی)
هواکش اربیت (70 80 140)
هواکش سیرکوله (40 50 60)
اینلت کوچک (ورتکس) و بزرگ
ورودی هوا 3 طبقه و 4 طبقه
فلوفن

معرفی الوند

الوند در گذشته

گروه صنعتی الوند در سال ۱۳۶۳ با اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع سنگین با نام الوند تراش با هدف ساخت قطعات نساجی، دستگاه متراژ و معاینه پارچه تاسیس و آغاز به کار کرد. از سال ١٣٦٨ فعالیت این کارخانه با نام الوند هیتر به تولید هیتر کابینتی در ظرفیت های مختلف اختصاص یافت و مورد استقبال ویژه ی صاحبان صنعت مرغداری قرار گرفت. در ابتدای دهه ی هشتاد خورشیدی، این مجموعه با هدف طراحی و تجهیز سالن های مرغداری به صنایع مرغداری الوند تغییر نام داد و ١٤٠ ، دانخوری و آبخوری اتوماتیک و سپس – ١٢٠ – ھواکش های ١٠٠ هیترجت و پنجره اینلت را به سبد محصولات خود افزود. صنایع الوند با صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه و با اجرای پروژه های ساخت و راه اندازی کارخانه های خوراک دام و طیور به موفقیت های روزافزون دست یافت.

الوند امروز

پس از احداث کارخانه ی جدیدی به وسعت ۸۰۰۰ مترمربع و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی بروز در سال ١٣٩٥ نام تجاری گروه صنعتی الوند را با چشم انداز ارتقای محصولات فعلی و پاسخگویی به نیازھای تھویه و گرمایش انواع سالن اعم از گلخانه، دامداری، صنعتی و… برگزیدیم. در این تحول، ظرفیت تولید محصولات به سه برابر میزان قبلی افزایش یافته و به تبع افزایش تولید،بخش ھای مربوط به واحد تحقیق و توسعه و آزمایشگاه ھای کنترل کیفیت نیز مجھزتر شدند. گروه صنعتی الوند با دریافت بازخورد مناسب از مشتریان متعدد، مصمم به ارتقا کیفیت محصولات، گسترش خدمات پس از فروش و افزایش تنوع محصولات قابل عرضه می باشد.

   

الوند در آینده

در اینده‌ای نزدیک کارخانه سوم الوند راه اندازی خواهد شد و گسترش شبکه های نمایندگان همراه با افزایش کیفیت تولید و وسعت خدمات پشتیبانی در اولویت های کار ماست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا