اخباربانک و بیمهویژه ها

پرداخت منصفانه و عادلانه خسارت زیان‌دیدگان

مدیرعامل بیمه سینا افزود: اگر صنعت بیمه چند رکن اساسی داشته باشد، یکی از آن ارکان، شبکه فروش است. نمایندگان که واسطه بیمه‌گر و آحاد مردم هستند به همین دلیل تلاش، حرکت همگام با مسایل و قوانین روز کشور و فعالیت مستمر، سهم بیشتری از بازار را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد.

نایب رئیس کمیته انضباطی سندیکای بیمه‌گران ایران با تاکید بر پرداخت حقوق مشتریان به صورت منصفانه و عادلانه تصریح کرد: تکریم، احترام و پرداخت حقوق مشتریان، نخستین گامی است که باید از سوی نمایندگان و شعب که تحت هر شرایطی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند، برداشته شود. بدون شک کسب اعتبار در بین مردم و جامعه هدف، دست‌یابی به سود بیشتر در ازای ارائه خدمات با کیفیت، جذب و حفظ مشتریان از دغدغه‌های اصلی شرکت بیمه سینا است .

سلطانی ثانی ادامه داد: با توجه عزم بیمه سینا در پرداخت حقوق مشتریان و زیان‌دیدگان، در سال جاری روند پرداخت خسارت مشتریان را سرعت بخشیدیم و بر همین اساس در 10 ماهه سال 1401 رقمی معادل مجموع 12 ماه سال 1400 پرداخت کرده‌ایم و در آینده نزدیک، این پرداخت‌ها به‌روز خواهد شد.

نائب‌رئیس هیئت مدیره بیمه سینا بیان داشت: شرکت‌های بیمه به عنوان مجموعه‌های مهم در اقتصاد ایران با توجه به نوع فعالیت خدمت‌محور، باید توجه ویژه‌ای به مشتریان خود داشته باشند بر همین اساس ما هم در بیمه سینا زمانی که گره از مشکل مردم باز می‌کنیم و یا مرحمی بر درد مشتریان می‌شویم احساس رضایت داریم و از حس خوب مردم، انرژی انگیزه می‌گیریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا