اخبارخودروویژه ها

صعود ۲۲ پله ای ایساکو در فهرست شرکت های برتر ایران

به گزارش صنعت کار – ایساکو تاکنون چندین بار موفق به حضور در لیست ۱۰۰ شرکت برتر ایران شده و بر اساس نتایج کسب شده در سال ۱۴۰۰ نیز با ۲۲ پله صعود نسبت به سال قبل در میان شرکت‌های صاحب نام کشور در لیست ۱۰۰ شرکت برتر IMI۱۰۰ جای گرفت. این شرکت همواره در ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی جزء سه شرکت برتر در حوزه خدمات بازرگانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که در طی سال‌های اخیر بیش از پیش بر بار تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی افزوده شده، اما تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش آن در عرض ۹ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به گذر از رکورد فروش یک‌ساله خود در سال ۱۴۰۰ شد.
این مهم با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان، برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های کسب و کار و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات با کیفیت و خدمات پس از فروش استاندارد با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.
لازم به ذکر است، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی از سال ۱۳۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود و شرکت‌های برتر ایران بر اساس شاخص‌های اندازه و رشد، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار، ارزیابی و معرفی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا