اخباربانک و بیمهویژه ها

ارج‌گذاری به نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی از سوی جمعی از نمایندگان مجلس

 به گزارش”صنعت کار” اکبر رنجبر زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس ضمن اعطای لوح تقدیر نمایندگان و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به مدیرعامل بانک سپه گفت: تلاش اثرگذار و برنامه‌ریزی مدبرانه بانک سپه در شرایط حساس کنونی که اقتصاد خط مقدم جبهه استکبار علیه کشورمان قرارگرفته جای تقدیر دارد.

وی افزود: در این شرایط درک وضعیت موجود و حضور فعال و هوشمندانه در عرصه کلان اقتصادی برای خنثی کردن توطئه‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی بسیار بااهمیت و حیاتی است.
در ادامه رنجبر زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس به نمایندگی از سایر نمایندگان تقدیرنامه فوق را به محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه به‌واسطه برنامه‌ریزی داهیانه این بانک و نقش‌آفرینی برجسته و اثرگذار آن در عرصه کلان اقتصادی و اجرای پروژ های استراتژیک اعطا کرد.
بنا به این گزارش، در تقدیرنامه نمایندگان مجلس به مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری آمده است: «نظام بانکی کشور علی‌رغم چالش‌ها و مشکلات اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت تولید و اشتغال و کسب‌وکار انجام داده است».
در بخش دیگری از این نامه آمده است: «سال گذشته اخبار و گزارش‌های متعددی از عملکرد بانک سپه در حوزه‌های مختلف اقتصادی در رسانه‌های جمعی منتشر شد که بیانگر نقش پررنگ این بانک در عرصه کلان اقتصادی و رفع نیازهای مردم دارد».
در نامه نمایندگان مجلس ضمن تشکر از چقازردی مدیرعامل بانک سپه به دلیل مدیریت راهبردی و از رئیس و کارکنان اداره کل روابط عمومی بانک سپه به دلیل اطلاع‌رسانی مؤثر و تبیین اقدامات این بانک آمده است: «جا دارد به‌واسطه این تلاش ضمن قدردانی از مجموعه مدیران و کارکنان زحمتکش به‌ویژه آقای چقازردی مدیرعامل بانک سپه به‌واسطه سیاست‌گذاری مدبرانه و همچنین از رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی این بانک به خاطر انعکاس زحمات بانک سپه در رسانه‌های جمعی ما تعدادی از نمایندگان مجلس از بانک سپه تقدیر و تشکر به عمل‌آوریم»
بر اساس این گزارش بانک سپه در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال هم سو باسیاست‌های اقتصادی دولت گام مهمی در جهت کمک به توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی برداشت و درزمینهٔ پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط جزو سه بانک نخست کشور بود.
این بانک سال گذشته در کنار حمایت از تولید و اشتغال‌زایی؛ درزمینهٔ اجرای مسئولیت اجتماعی هم کارنامه قابل قبولی ارائه داد و یکی از مؤثرترین بانک‌های کشور در کمک به خوداتکایی و خوداشتغالی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بود.
اداره کل روابط عمومی بانک سپه سعی کرد اقدامات تأثیرگذار فوق در عرصه کلان اقتصادی را که ناشی از برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی مشخص از سوی مدیران و تصمیم سازان و مجاهدت کارکنان آن در تمام بخش‌ها بود به نحو شایسته اطلاع‌رسانی نماید.
شایان‌ذکر است در بین نمایندگان امضاکننده نامه یادشده، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها، برخی از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی، اجتماعی، برنامه‌وبودجه، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، کشاورزی، حقوقی و آموزش و تحقیقات و فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس به چشم می‌خورد.

منبع:  پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا