اخباربانک و بیمهویژه ها

برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت با حضور مدیران ارشد/ قدردانی یزدان‌دوست از تلاش‌های شبکه فروش

به گزارش صنعت کار –  نشست هم‌اندیشی انجمن صنفی نمایندگان این شرکت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیات‌مدیره، محمدتقی چراغی نایب‌رییس هیات‌مدیره و معاونان و جمعی از مدیران بیمه ملت برگزار شد.

 

علیرضا یزدان دوست در این جلسه که بیشتر شنونده پیشنهادها، راهکارها و انتقادات اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت بود، گفت: بنا داریم جلسات مدیران ارشد با اعضای انجمن صنفی نمایندگان، به صورت فصلی و دوره‌ای برگزار شود تا بتوانیم از این طریق، موانع و مشکلات شبکه فروش را شناسایی و مرتفع کنیم.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: امروز اعضای هیات مدیره نیز در جلسه حضور دارند تا شنونده دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادها باشند و امیدوارم بتوانیم در ستاد، حامی نمایندگان باشیم که در خط مقدم فروش هستند.

وی هم‌چنین با تقدیر و تشکر از زحمات شبکه فروش بیمه ملت گفت: نمایندگان در سال ۱۴۰۱ که سال متفاوتی بود، تلاش مضاعفی داشتند و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند که جای قدردانی دارد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا