اخبارخودروویژه ها

حمایت از نمایندگی‌ها برای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان

به گزارش صنعت کار – در این همایش مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به این که خانواده بزرگ ایران خودرو دیزل شامل افراد زیادی است که از این گروه صنعتی سود می‌برند، تاکید کرد: وظیفه ما این است که این خانواده بزرگ را به بهترین نحو حمایت کنیم تا حال و روز خوبی داشته باشند.

جواد توسلی‌مهر با اشاره به این که رکود سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای شرکت و نمایندگی‌های آن به وجود آورد خاطرنشان کرد: امروز با همت و کوشش همکاران توانسته‌ایم به رشد چشم گیری دست پیدا کنیم و شاهد کاهش چشم گیر مشکلات هستیم، این رشد بدون تغییر در معاونان و مدیران ارشد شرکت بوده تا ثابت کنیم ظرفیت و پتانسیل رشد در شرکت وجود داشته و حالا امروز ایران خودرو دیزل پرچم‌دار صنعت کشور است.
وی با اشاره به این که ایران خودرو دیزل و به تبع آن شرکت گواه از هزینه کردن برای نمایندگی‌ها روی برگردان نیستند، افزود: ما برای رضایتمندی کامل مشتری در هنگام مراجعه به نمایندگی‌ها حاضریم هزینه‌ کنیم تا مشتریان باز هم به خرید محصولات شرکت ترغیب شوند و این مهم با تعامل بیش تر و حل مشکلات نمایندگی‌ها بین گواه و ایران خودرو دیزل دست یافتنی است.
توسلی‌مهر با اعلام این که هدف نهایی ما توسعه گروه صنعتی ایران خودرو دیزل است، تاکید کرد: نمایندگی‌های این گروه جدا از این خانواده بزرگ نیستند و رشد چشم گیر تیراژ تولید و همچنین حجم درخواست محصولات توسط مشتریان باعث شده تا رضایت مشتری را بیش از پیش سرلوحه کار قرار دهیم و رشد تولید باید به موازات خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان شرکت باشد.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید اطلاعات نمایندگی‌ها به و خدمات آن ها به روز شده تا بتوانیم خدمات کاملی به مشتریان ارایه کنیم، ما باید شرکت‌های بزرگ دنیا را الگو قرار داده و در ارایه خدمات مشتریان به‌روز باشیم تا مشتری دغدغه‌ای برای دریافت خدمات پس از فروش نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت گواه نیز در این همایش با اشاره به این که شرکت گواه با نمایندگی‌های ایران خودرو دیزل هم پیمان شده‌اند تا بهترین خدمات را به مشتریان و جامعه ارایه دهند، خاطرنشان کرد: امسال تا ۱۲ هزار خودرو تحت پوشش شرکت گواه قرار گرفته‌اند و شرکت گواه با اقداماتی همچون تشکیل گواه‌یار، سامانه سینو و ساختارهای مناسبی همچنین بسته‌بندی محصولات به ارایه هر چه بهتر خدمات به مشتریان اقدام کرده است.
پیمان سنندجی افزود: در نمایندگی های ایران خودرو دیزل هر مشتری یک پروفایل مشخص دارد و شناسایی مشتریان و چگونگی توزیع قطعات کاملا قابل رصد بوده و هر مشتری می‌تواند با داشتن گواه کارت در نمایندگی ها، دسترسی به خدمات داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا