اخباربانک و بیمهویژه ها

بازيد مديرعامل بيمه سرمد از شعبه استان مازندران

به گزارش صنعت کار –  سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در اين بازديد،  با مدیران و کارشناسان شعبه مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به اين نكته که سهامدار اصلی اين شركت بيمه، بانک صادرات ایران و زیرمجموعه‌های آن است، گفت: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بيمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده است و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شركت بهترين بهره را ببريم و در شان این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل كنيم.

وی افزود: باید به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم و با عبور از چالش‌های گذشته، با انرژی مضاعف و امید دوچندان به اهداف خود دست پیدا کنیم كه البته با تدابيري كه انديشيده شده است خوشبختانه این اتفاق، به‌زودی رقم خواهد خورد.

بهشتی‌نژاد همچنین به عملکرد شعبه استان مازندران اشاره کرد و گفت: اين شعبه عملکرد خوبی دارد اما انتظار این است که  متناسب با موفقیت‌های بيمه سرمد، خود را ارتقا دهد  و از ظرفیت‌های سهامداران و مشتریان حقوقی بزرگ شرکت، حداکثر استفاده را ببرد.

وي در عين حال با تبريك پيشاپيش سال نو خورشيدي به تمامي كاركنان بيمه سرمد در استان مازندران اظهار اميدواري كرد كه اين شعبه در سال آينده فراتر از انتظار ظاهر شود و عملكردي به مراتب بهتر از سال جاري را به ثبت برساند.

حضور مديرعامل بيمه سرمد در مراسم معارفه سرپرست جديد بانك صادرات استان مازندران

مديرعامل بيمه سرمد در سفر به استان مازندران، در مراسم معارفه سرپرست جديد بانك صادرات استان نيز حضور يافت.

در اين مراسم كه با حضور  دكتر سيد ضيا ايماني، دکترایرج نیک اختر عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران، سيد محمد مهدي بهشتي نژاد و کامبیز قنبری مدیر شعبه بیمه سرمد در استان مازندران برپا شد، آقای ابراهیم رمضانی سرپرست جديد بانک صادرات استان، حکم خود را از دکتر ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا