اخباربرترخودروویژه ها

رکورد تولید سالیانه خودرو در سایپاسیتروئن شکسته شد

به گزارش صنعت کار  – محمدرضا موسوی با اشاره به سیاست‌های گروه سایپا مبنی بر افزایش تولید گفت: با حمایت های مدیریت ارشد گروه و همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش این شرکت و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌ بالای زنجیره تأمین، شرکت سایپاسیتروئن با تولید 110 هزار و 110 دستگاه خودرو در سال۱۴۰۱ توانست از تولید سال گذشته خود، عبور کند.
او افزود: با توجه به شرایطی که در تولید محصولات، در شرکت سایپاسیتروئن دنبال می‌شود این شرکت در ماه‌های گذشته توانسته بود رکوردهای متعدد تولید هفتگی، ماهیانه و روزانه خود را بشکند.
موسوی در رابطه با کیفیت محصول نیز گفت: شرکت سایپا سیتروئن در سالی که گذشت با هدف گذاری بهبود حداکثری کیفی در محصول اصلی شرکت، ۱۲ پروژه کیفیت تعریف کرده که با اجرای آنها بهبود قابل توجهی در شاخص‌های کیفی خود ایجاد کرد.
او تاکید کرد: محصول ساینای.اس این شرکت به عنوان اولین محصول از خانواده P200 توانست هدف اعلام شده در شاخص سلامت خودرو در بدو تحویل (follow up)  که توسط شرکت استاندارد ارزیابی می شود را محقق کند.
همچنین از دیگر شاخص‌های مهم و عملکردی، باید به شاخص (Gmf)  وضعیت سلامت خودرو در سه ماه اولیه در خدمات پس از فروش) اشاره کرد که بهبود چشمگیر این شاخص، نشانگر رضایت مشتریان از محصولات این شرکت است.
موسوی در رابطه با ارزیابی سیستم مدیریت مهندسی گروه سایپا نیز افزود: بر اساس نتایج این ارزیابی که از سوی معاونت مهندسی گروه اعلام شد، معاونت مهندسی شرکت سایپاسیتروئن با کسب نمره ۷۰۸ امتیاز از ۶۰۰ امتیاز هدف تعیین شده، حائز رتبه اول در بین تمام خودروسازها شده که این امتیاز معادل ۱۱۸ درصد از هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۱ است. شایان ذکر است که سطح ارزیابی عملکرد مهندسی سایپاسیتروئن در این ارزیابی، A تشخیص داده شده است.
 مديرعامل سایپاسیتروئن ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های راهبردی تعریف‌شده و افزایش بهره‌وری، شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقای کیفیت در راستای تحقق مأموریت‌ها و اهداف گروه سایپا باشیم و این امر با تلاش خانواده بزرگ سایپاسیتروئن، میسر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا