اخبارصنعت و معدنویژه ها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت نوروز

به گزارش صنعت کار، متن پیام دکتر رستمی به این شرح است:

یا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌
یا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
یا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ

حلول سال جدید که مقارن با ماه پر برکت رمضان و «بهار قرآن» است را به همه مردم عزیز ایران به‌ویژه همکاران ارجمند در شرکت ملی صنایع مس ایران در جای جای ایران اسلامی تبریک می‌گویم و سالی سراسر از پیروزی و تندرستی را در پناه پروردگار برای همه عزیزان و خانواده‌های محترمشان آرزو دارم.
سالی دگر همراه با طبیعت سبز و روشن پیش چشم‌های ما فرا می‌رسد و امیدوارم در سالی که پیش روی ماست بتوانیم با تلاشی افزون‌تر و کوشش و همت مداوم‌تر چرخ‌های صنعت مس را بهتر از قبل بچرخانیم و طرحی نو در صنعت مس ایران دراندازیم.
سال 1401 با همه فراز و نشیب‌ها با کارنامه‌ای درخشان که حاصل تعهد و سختکوشی شما عزیزان است به پایان رسید. ثبت رکورد تولید کاتد مس و عبور از 200 هزار متر حفاری اکتشافی برای نخستین بار، در تاریخ صنعت مس حکایت از اراده قوی ما در در انداختن طرحی نو و اجرای «نهضت تحول و پیشرفت» در صنعت مس ایران است.

همکاران گرانقدر شرکت ملی صنایع مس ایران؛

در سالی که به پایان آن رسیدیم خوش درخشیدید. شما با تلاش بی‌پایان و خستگی‌ناپذیرتان نقشه راه مدون شرکت مس را که مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و توصیه‌های دولت محترم سیزدهم تدوین شده بود را با همت جهادی و انقلابی  پی‌گرفتید و هر آنچه در توان داشتید را به کار بستید تا شرکت مس مسیر توسعه را به بهترین شکل ممکن بپیماید و همچون همیشه بدرخشد.
ضمن تبریک سال نو به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهیدان و همه عزیزان صنعت مس و خانواده‌های گرانقدرشان، برای همگی آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون دارم.

امیدوارم سال‌ جدید، سرشار از افق‌های روشن برای همه مردم ایران و همکاران صنعت مس باشد.

                                                         علی رستمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: مس پرس

انتهیا پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا