اخباربانک و بیمهبرترویژه ها

یزدان‌دوست در پیام نوروزی تاکید کرد؛ تلاش در مسیر تداوم موفقیت‌های بیمه ملت در سال ۱۴۰۲

به گزارش صنعت کار، متن پیام نوروزی علیرضا یزدان‌دوست به این شرح است؛

سال 1401، سالی پر فراز و نشیب برای اقتصاد کشور بود. سالی که با وجود ناملایمات اقتصادی، یک فرصت بزرگ برای صنعت بیمه کشور به همراه داشت، تا با حمایت هرچه بیشتر از بیمه‌گذاران و مشتریان و حرکت در مسیر نوآوری، کارنامه‌ای موفق را پیش‌روی مردم عزیز کشورمان قرار دهد.

بیمه ملت نیز در سال 1401 با تاکید بر سه محور نوآوری، سودآوری و گسترش چتر حمایتی خدمات بیمه‌ای، توانست در این مسیر گام بردارد و سهمی در موفقیت صنعت بیمه کشور در این سال داشته باشد و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. موفقیت‌هایی که با حمایت سهامداران ارزشمند، حضور یک هیات مدیره همدل و هماهنگ و تلاش و تخصص همه همکاران بی‌نظیرم در واحدهای فنی و اجرایی و شبکه فروش پرانرژی و قدرتمندمان رقم خورد.

تلاش ما در بیمه ملت این است که با پرهیز از رقابت‌های ناسالم برای جذب پرتفوی، تمرکز خود را بر سودآوری و فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری بگذاریم، تا علاوه بر جلب اعتماد سهامداران، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان به بیمه‌گذاران و مشتریان ارزشمندمان ارائه کنیم.  قطعا موفقیت‌های بیمه ملت در سال آینده تدوام خواهد داشت و همچون سال 1401، خبرهای خوشی برای بیمه‌گذاران، سهامداران و ذینفعان خواهیم داشت.

فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز ۱۴۰۲ و همچنین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و امیدوارم سال جدید، برای صنعت بیمه کشور با موفقیت‌های بیشتر همراه باشد و ما هم بتوانیم به عنوان پشتوانه‌ای مستحکم برای بیمه‌گذاران به وظایف خود به نحو مطلوبی عمل کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا