اخباربانک و بیمهویژه ها

سلامت مالی و ثبات عملکرد، بستری مناسب برای رشد بانک در سال ۱۴۰۲

به گزارش صنعت کار -حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک در پیام نوروزی خود آورده است :
نوروز جوان کرد به دل پیر و جوان را
ایام جوانی است زمین را و زمان را
هر سال در این فصل برآرد فلک از خاک
چون طبع جوانانِ جهاندوست جهان را
نو شدن مرام طبیعت است و فصل بهار نماد آن. طبیعت، پیوسته انسان را به نو شدن دعوت می‌کند؛ به تحولی از خوب به خوب‌تر. قلب‌ها همراه با باد بهاری زنده می‌شوند. با جاری ساختن ذکر یا مقلب القلوب، از خدا می‌خواهیم که زندگی سرشار از امید، آگاهی و تندرستی برای انسانها قرار دهد و آنها را در سختی‌ها کمک کند. درشکفتن جشن نوروز برای همگی شما و خانواده محترمتان سرسبزی جاودان، شادی، اندیشه¬ای پویا و برخورداری از الطاف الهی را آرزومندم.
سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است. از سویی دیگر این بانک یکی از باثبات ترین بانکهای کشور به لحاظ عملکرد است. این موضوع با مشاهده روند شاخصهای مرتبط طی سالیان گذشته مشهود است. این دو ویژگی مهم و مثبت، پتانسیل بسیار مطلوبی را برای بانک بوجود آورده و زمینه را برای رشد شتابان بانک در حوزه های مختلف به خصوص سهم از بازار و سودآوری فراهم کرده است.
مایه خرسندی است که در سال ۱۴۰۱ فتخار پیوستن به خانواده بانک کارآفرین نصیب اینجانب شد. بدون شک موفقیتهای بدست آمده تا کنون مرهون تلاش و پشتکار کلیه کارکنان و مدیران محترم بانک کارآفرین بوده و نوید آینده ای روشن را برای بانک میدهد. امید است با کوشش مضاعف، همکاری تنگاتنگ و اتکال به خداوند، شاهد موفقیتهای روزافزون و پایدار برای مجموعه بانک کارآفرین و نظام بانکی کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا