اخبارخودروویژه ها

تخصص امدادگران شاه کلید تضمین سفر ایمن است

به گزارش صنعت کار –  علیمردان عظیمی با حضور در مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو در جریان فرآیند ثبت درخواست و نحوه امدادرسانی و ارایه خدمات به مشتریان قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل شرکت امدادخودروایران گزارشی از تازه ترین آمار خدمات رسانی به مشتریان در طرح امداد نوروزی ارایه کرد.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از تلاش امدادگران برای خدمات‌رسانی، نقش خدمات امدادی در ایجاد رضایت در مشتریان را غیر قابل انکار دانست و گفت: ایران خودرو ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده و خدمات امدادی در زنجیره خدمات پس از فروش جایگاه ویژه‌ای دارد.
عظیمی با اشاره به این که استفاده از تخصص و مهارت امدادگران به عنوان شاه کلید برای رفع ایراد خودرو در محل است، تاکید کرد: ارایه این نوع خدمات از سوی شرکت امدادخودروایران به نوعی تضمین سفر ایمن برای هم وطنان‌ در تمامی ایام سال و به خصوص در ایام نوروز است.
وی گفت: شبکه خدماتی و امدادرسانی ایران خودرو باید به گونه ای عمل کند که تجربه مثبت و خاطره خوشی از سفرهای نوروزی و یا سفرهای سایر ایام سال در ذهن مشتریان بماند.
عظیمی، عملکرد شبکه خدماتی و امدادرسانی به مشتریان را عامل مهمی در ایجاد رضایتمندی و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان عنوان کرد و گفت: باید با ارایه خدمات با کیفیت در مسیر رضایتمندی مشتریان به عنوان یکی از ذی نفعان اصلی گام برداریم.
وی ضمن مقدس و ارزشمند خواندن نفس عمل امدادرسانی به هم نوعان، بر ارایه مسوولانه خدمات تاکید کرد و گفت: تک تک کارکنان و امدادگران شبکه خدماتی در قبال مشتریان مسوول هستند و باید با تکریم آنان، به بهترین نحو ممکن نسبت به خدمات رسانی اقدام کنند.
گفتنی است، یکی از ویژگی‌های طرح مشترک خدمات نوروزی ۱۴۰۲، ایاب و ذهاب رایگان امدادگران، برای دارندگان خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو است که براساس تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، تا پایان طرح امداد نوروزی همچنان شامل حال امدادخواهان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا