اخبارراه و ساختمانویژه ها

۸۰ درصد پروازهای نوروزی تاکنون بدون تاخیر انجام شده است

به گزارش صنعت کار – از سازمان هواپیمایی کشوری «جعفر یازرلو» با اشاره به عملکرد مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی گفت: بیش از ۸۰ درصد پروازها در کشور بدون تاخیر و به موقع انجام می‌شود و تنها ۲۰ درصد پروازها با تاخیر مواجه می شود.

وی افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی این مرکز با همکاری تمامی بخش‌ها و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی، کاهش تاخیر در پروازهاست تا بتوانیم رضایتمندی مسافران در این بخش را شاهد باشیم.

یازرلو همچنین به ارائه گزارش عملکرد در خصوص پروازهای نوروزی پرداخت و گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹۶۵۰ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۳۶۱۱ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: از این تعداد مجوز صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳۸۳۴ مجوز و مسیرهای بین المللی ۵۸۱۶ مجوز است.
وی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا ششم فروردین ماه در مجموع یک میلیون و ۶۷۲هزار و ۷۱۳ مسافر(اعزام و پذیرش) با ۱۳۶۱۱ پرواز (نشست و برخاست)جابه جا شدند.

یازرلو تصریح کرد: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ماه امسال یک میلیون و ۳۳۰هزار و ۷۹ مسافر داخلی با انجام ۱۱۱۴۶ پرواز داخلی و ۳۴۲ هزار و ۶۳۴ مسافر بین المللی با انجام ۲۶۴۵ پرواز خارجی جابه‌جا شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا