اخبارچند رسانه ایراه و ساختمانصنعت و معدنگوناگونویژه ها

آریا استیل زرین نماینده انحصاری فروش میلگرد میانه

به گزارش صنعت کار، بر اساس قراردادی که به امضای مسئولان شرکت ملی فولاد ایران و شرکت بازرگانی آریا استیل زرین رسید، از این پس محصولات تولیدی فولاد آذربایجان میانه به صورت انحصاری در کل کشور توسط شرکت بازرگانی آریا استیل زرین به فروش خواهد رسید.

تولید انواع با کیفیت میلگرد توسط شرکت فولاد آذربایجان میانه

 شرکت فولاد آذربایجان به عنوان یکی از برندهای مطرح ایران در زمینه میلگرد، تولید کننده انواع میلگرد میانه از قبیل میلگرد ساده و میلگرد آجدار است. ظرفیت اسمی کارخانه فولاد میانه ( فولاد آذربایجان ) که از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است، 550 هزار تن در سال است. بر همین اساس، شرکت فولاد میانه از تولیدکنندگان اصلی مقاطع فولادی و میلگردهای ساختمانی کشور است.

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت محصولات فولاد آذربایجان میانه به طور معمول از شمش های فولادی کم کربن و متوسط کربن محسوب می شود. سابقه درخشان شرکت فولاد میانه سبب شده است گواهینامه های بین المللی معتبری در زمینه های مختلف همچون مدیریت کیفیت، ایمنی و زیست محیطی را دریافت کند.

این شرکت هم اکنون توان تولید خود را بر روی تولید انواع میلگرد آجدار A3 متمرکز کرده است و سایزهای 10 تا 32 این محصول مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی و سایر صنایع پایین دستی فولادی را به بازار عرضه می کند.

 

تجربه تجاری آریا استیل زرین به نفع مشتریان میلگرد

شرکت بازرگانی آریا استیل زرین در سال 1385 با هدف سرمایه گذاری، صادرات، واردات و فروش آهن آلات، استیل و انواع محصولات فولادی به عنوان یکی از بازوهای هلدینگ حمل کاری تاسیس شده و خود را به عنوان یکی از مجموعه های بازرگانی مطرح کشور در این حوزه معرفی کرده است.

این شرکت بازرگانی هم اکنون بیشتر تمرکز خود را بر روی سرمایه گذاری، صادرات، واردات و فروش داخلی انواع میلگرد و شمش فولادی قرار داده است و در کنار آن سایر محصولات صنعتی این حوزه شامل انواع آهن آلات، محصولات فولادی و قطعات خودرویی را نیز به فهرست کالاها و فعالیت های خود اضافه کرده است

سرمایه گذاری و عرضه محصولات با کیفیت، تکریم مشتری، شفافیت در ارائه قیمت و تضمین کیفیت محصول ارائه شده از جمله مهم ترین اهدافی است که شرکت بازرگانی آریا استیل زرین در سال های پیش رو در بازارهای داخلی و بازارهای کشورهای هدف دنبال می کند.

شرکت آریا استیل زرین بر اساس سیاست های کلی کشور مبنی بر ساخت آسان مسکن برای افراد فاقد مسکن، این آمادگی را دارد که میلگرد را به عنوان یکی از مصالح اولیه ساخت و ساز با قیمت به مراتب پایینتر و کیفیت بالاتر نسبت به سایر برندها عرضه نموده و بخشی از دین خود را در مقابل این عزم ملی ادا نماید.   

 

خرید آسان میلگرد میانه از آریا استیل زرین

شرکت بازرگانی آریا استیل زرین به عنوان نماینده انحصاری میلگرد میانه، این محصول فولادی را از طرق مختلف از جمله فروش مستقیم و عرضه در بورس کالا به فروش می رساند. مشتریان این محصول فولادی و علاقمندان به خرید میلگرد با کیفیت میانه، می توانند علاوه بر سفارش محصول از طریق تماس با واحد فروش شرکت بازرگانی آریا استیل زرین به شماره 04133108000 و یا سفارش از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ariasteelzarrin.com اقدام به خرید نمایند. همچنین خرید میلگرد فولاد میانه از طریق بورس کالا نیز فراهم شده است. 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا