گوناگون

فروش کشنده دافران با تسهیلات ویژه

به گزارش صنعت کار، امیر حسین لونی معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل با اشاره به طرح ویژه این شرکت برای فروش تسهیلاتی کشنده های دافران گفت: شایان دیزل قصد دارد در یک طرح جامع لیزینگی کشنده های دافران را با تسهیلات ویژه تا سقف مبلغ 2 میلیارد تومان به مشتریان خود عرضه نماید.
وی با اشاره به زمان شروع طرح گفت: این طرح فروش با اعطای تسهیلات از روز 23-2-1402 شروع و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل  با اشاره به جزییات  این طرح لیزینگی گفت: دراین طرح کشنده های دافران هم بصورت فروش فوری و هم پیش فروش با موعد تحویل شهریور ماه سال جاری عرضه خواهند شد و تمامی مشتریان محترم به ترتیب اولویت ثبت نام می توانند از تسهیلات ویژه این طرح بهره مند شوند.
قابل ذکر است کشنده DAFRAN H7 با مشخصات فنی بسیار متمایز، و بهره مندی از موتور پرقدرت و کم استحلاک ۴۸۰ اسب بخار، با گیربکس  اتوماتیک ZF TRAXON   با اینتاردر 5 زمانه و رادار جلو و دوربین خط خوان، چراغ روز و امکانات رفاهی استاندارد مانند کولر درجا و یخچال با استاندارد آلایندگی EURO 5 EEV می تواند جهت حمل و نقل کالاهای خطرناک با نصب انواع کاربری ها اعم از کمپرسی ویخچال ،چادری و کفی و … درجاده های داخل و خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی تردد نمایند.
گفتنی است متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی ،با مراجعه مستقیم به نمایندگان مجاز این شرکت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا