اخباربانک و بیمهویژه ها

در نشست مدیران بیمه سرمد تأکیدشد؛ ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان

به گزارش صنعت کار –  سید محمدمهدی بهشتی نژاد،دراین جلسه به تعاملات مشترک بیمه سرمد و بانک صادرات اشاره کردوگفت: خوشبختانه ارتباطات گسترده بین بانک صادرات و بیمه سرمد وجود دارد‌ که حاکی از اعتماد متقابل و توسعه منافع مشترک است و با تلاش و اصلاح برخی ساختارها، باید موانع خدمات‌رسانی را از میان برداشت تا کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات، خدمات مطلوب بیمه سرمد را بهتر لمس کنند.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به رسیدگی فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان بانک صادرات گفت: پرداخت به موقع خسارت‌ها، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفه‌های بالابردن رضایتمندی بیمه‌شدگان است و باید در حداقل زمان ممکن انجام شود و در صورت نیاز به اصلاح ساختارهای موجود، با انجام بازنگری فرایندهای موجود، در جهت رضایتمندی بیمه شدگان حرکت کنیم.

بهشتی‌نژاد درپایان اظهارداشت: مهمترین وظیفه و رسالت مدیران استانی و ستادی، حفظ حقوق مشریان و جلب رضایت آنهاست و امیدوارم که همه ارکان شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی بیمه سرمد گام برداریم.

در ادامه این نشست، مدیران ستادی بیمه سرمد به بیان اقدامات انجام شده در خصوص بروز شدن پرداختی به مراکز درمانی، اصلاح فرایندهای اداری پرداخت خسارت‌ها، به منظور افزایش سرعت و دقت بیشتر در انجام خدمات پرداختند.

رؤسای شعب استانی که بصورت برخط در این نشست حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش‌ عملکرد خود در جهت تعامل با کانون بازنشستگان و مدیران استانی بانک صادرات به تبادل نظر پرداختند و ارائه ابتکارات نوین، استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول دیجیتال در شرکت را راهگشا دانسته و حرکت در مسیر اصلاح فرایند را تسریع در امور مذکور دانستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا