برگزیدهصنعت و معدنویژه ها

دریافت یک‌هزار و ۸۴۷ شکایت صنفی توسط سامانه 124 در استان لرستان

به گزارش صنعت کار، محمدرضا صفی خانی با بیان این مطلب، افزود: از این تعداد گزارش مردمی، یکهزار و ۴۶۵ مورد در حوزه کالا و ۳۸۲ مورد خدمات بوده که تاکنون گزارش بازرسی ۴۴۲ مورد تهیه شده است.

وی ادامه داد:‌ ۴۴۱ مورد گزارش مردمی که بازرسی آنها انجام شده در دست بررسی است و تاکنون رضایت ۸۴ مشتری جلب شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در هشت ماهه سال گذشته یکهزار و ۴۹۱ گزارش مردمی در ستاد ۱۲۴ دریافت شد که از این تعداد یکهزار و ۱۸۱ فقره در حوزه کالا و ۳۱۰ مورد در بخش خدمات بود که ۱۳۱ مورد موفق به جلب رضایت شاکیان شدند.

صفی خانی گفت: هشت ماهه امسال ۷۱ هزار و ۲۲۵ بازرسی از بازار انجام شده که نسبت به ۵۳ هزار و ۳۱۰ فقره مدت مشابه سال گذشته، ۳۳.۶ درصد رشد داشته است.

وی تعداد پرونده های تخلفاتی امسال و سال گذشته را به ترتیب سه هزار و ۹۹۶، و سه هزار و ۸۹۶ فقره برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده ها از حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال گذشته، اکنون به بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان رسیده و رشد ۷۰ درصدی دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد:‌ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا