اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

عملکرد سامانه «متقاضیان سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعت پتروشیمی» تبیین شد

به گزارش صنعت کار، و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نشست آشنایی با عملکرد سامانه «متقاضیان سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعت پتروشیمی» که از سوی مدیریت سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و در راستای اهداف دولت الکترونیک ایجاد و راه‌اندازی شده است، برگزار شد.

برگزاری این نشست با توجه به اهمیت و جایگاه میز خدمت حضوری/‌ الکترونیکی، ذیل برنامه دوم از نقشه راه اصلاح نظام اداری «توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی» در ارتقای تحول اداری صنعت نفت به درخواست مدیرکل  تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت انجام شده است.

محسن علم‌بیگی، مشاور مدیریت سرمایه‌گذاری در این نشست درباره آخرین وضع برنامه‌ها و طرح‌های صنعت پتروشیمی پس از خصوصی‌سازی و ضرورت راه‌اندازی سامانه متقاضیان سرمایه‌گذاری طرح‌های این صنعت برای ارائه خدمات حداکثری به متقاضیان سرمایه‌گذاری و تسریع در امور و روش پیاده‌سازی سامانه از طریق پنجره واحد توضیحاتی ارائه کرد.

خسرو افروزه، رئیس جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها نیز در خصوص شیوه‌نامه‌ها، دستورعمل‌ها و فرآیندهای رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعت پتروشیمی برای صدور/ تمدید موافقت اصولی و کاربرد سامانه سرمایه‌گذاری و نحوه اجرای فرآیندهای مورد اشاره به ارائه توضیحات جامعی پرداخت.

در ادامه این جلسه همچنین نحوه عملکرد و امکانات «سامانه متقاضیان سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعت پتروشیمی»  تشریح شد.

نشست آشنایی با عملکرد «سامانه متقاضیان سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعت پتروشیمی» با حضور نمایندگانی از وزارت نفت، مدیریت‌ها و اداره‌های مختلف شامل سرمایه‌گذاری، مهندسی ساختار، فناوری اطلاعات، پژوهش و برنامه‌ریزی و روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا