صنعت و معدن

نشست بررسی وضعیت اقتصادی کشور با حضور وزرای اقتصادی و رییس اتاق اصناف ایران

به گزارش صنعت کار قرار است  در این نشست گزارش مرکز پژوهش های مجلس درباره علل گرانیها ارایه شود.

محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس، از بررسی علل و تاثیرات گرانی ارز، سکه و خودرو و تاثیر آن بر بازار در نشست روز یکشنبه هفته آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وکیلی در دیدار رییس اتاق اصناف ایران گفت:هیات رییسه مصوب کرد این نشست با محوریت بررسی افزایش قیمت کالاهای مختلف، ارز، سکه و خودرو برگزار شود.
وی گفت: بنا داریم تا علاوه بر وزرای اقتصادی، روسای اتاق های اصناف و بازرگانی نیز در این نشست گزارشی درباره علل و راهکارهای جلوگیری ار افزایش قیمت ها به نمایندگان ارائه دهند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: مقرر شده بود این نشست در هفته جاری برگزار شود که به دلیل آماده نبودن گزارش مرکز پژوهش ها این نشست برگزار نمی شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمالا گزارش مرکز پژوهش ها هفته آینده آماده می شود که علاوه بر قرائت این گزارش وزرای اقتصادی توضیحاتی درباره علل و راهکاری این گرانی ها به نمایندگان ارائه می دهند.
بر اساس این گزارش علی فاضلی از برگزاری این نشست استقبال کرد و گفت:اتاق اصناف آماده است تا نشست مشترک روسای اتحادیه ها و اتاق های اصناف با هیات رییسه مجلس و روسای کمیسیون های تخصصی را برگزار کند. وی گفت: برگزاری این نشست ها باعث خواهد شد تا اطلاعات دقیقی از وضعیت بازار و تنگناهای کسب و کار در شرایط گوناگون در اختیار وکلای ملت قرار گیرد.
منبع:اتاق اصناف ایران
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا