اخباربرترخودروویژه ها

خودروی شاهین مجهز به سيستم ESC به مشتریان تحویل می شود/ رشد 96 درصد تولید و  فاکتور خودروی شاهین درسال جاری نسبت به مدت مشابه

 معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا با برنامه تدوین شده موفق شد از ابتدای سال جاری تاکنون تولید خودروی شاهین را نسبت به مدت مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش دهد.

به گزارش صنعت کار – حسین کاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: برنامه گروه سایپا حفظ این رکورد و تداوم افزایش تولید خودروی مذکور است و این درحالی است که به همین میزان فاکتور خودروهای مشتریان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

  او تصریح کرد: در راستای رعایت استانداردهای الزامی، گروه خودروسازی سایپا، خودروهای شاهین را مجهز به سیستم ESC (سیستم کنترل پایداری الکترونیکی)  تولید و در حال حاضر تعهدات مشتریان با سیستم ESC بدون دریافت وجه بابت سيستم مذکور تحویل می شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: هزینه سيستم مذکور از محل خسارت تاخیر در تحویل محاسبه خواهد شد.

او تصریح کرد: طی هفته جاری تاکنون تعداد 4200 دستگاه خودروی شاهین مجهز به سيستم ESC مطابق نوبت به نام مشتریان تخصیص و فاکتور شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: افزایش تولید و فاکتور خودروی شاهین‌ درسال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و روند روزانه فاکتور خودروهای مشتریان موید نادرستی خبر منتشر شده از سوی برخی افراد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا