اخبارصنعت و معدنویژه ها

سومين رکوردشکني روزانه توليد ميلگرد فولاد خراسان

کم‌تر از سه‌ هفته پس از ثبت نصاب پیشین واحد نورد فولاد خراسان، بار دیگر رکورد «تولید روزانه» محصول نهایی میلگرد این کارخانه (این بار در تولید مقطع 25 میلیمتر) شکسته شد.

به گزارش خبرنگار صنعت کار، معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: رکورد روزانه قبلی نورد فولاد خراسان روز 28 مهرماه در تولید مقطع 20 میلیمتر رقم خورده بود و نیروهای پرتلاش واحد نورد این مجتمع روز دوشنبه موفق به ثبت رکورد تولید 2 هزار و 467 تن میلگرد با مقطع 25 شدند.

فضیلتی گفت : شکستن این رکورد روزانه، بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید است.

وی خاطر نشان کرد: رکورد پیشین تولید روزانه میلگرد با مقطع 25، 36 تن ارتقا یافته افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه «مقطع 25 میلیمتر»، با 2 هزار و 421 تن، در شهریورماه سال 1393 ثبت شده بود.

معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ همچنان استمرار یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا