اخباربانک و بیمهبرترصنعت و معدنویژه ها

تجلیل از بهترین‌های صنعت بیمه توسط رییس کل بیمه مرکزی/ همکار بیمه ملت کارمند نمونه صنعت بیمه شد

همکار شرکت بیمه ملت در سی‌امین همایش بیمه و توسعه به عنوان کارمند نمونه صنعت بیمه معرفی و از سوی علی استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش صنعت کار – در سی‌امین همایش سالیانه بیمه و توسعه که به مدت دو روز در برج میلاد تهران برگزار شد، با اهدای لوحی از سوی علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی از محبوبه مقصودی معاون شعبه بیمه ملت در استان خراسان رضوی به عنوان کارمند نمونه صنعت بیمه قدردانی شد.

در بخشی از لوح تقدیر رئیس کل بیمه مرکزی آمده است:

نیک می‌دانیم موفقیت، بالندگی و پویایی هر سازمان حاصل تفکر سازنده و تلاش پیگیر نیروی انسانی شاغل در آن مجموعه است و چه بسیار جای شکران و سپاس دارد توفیق حضور و خدمت در صنعت بیمه که رسالت اصلی‌اش گسترش خدمات حمایتی و تلاش برای توسعه رفاه اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.
اینک در آستانه سیزده آذر گرامیداشت روز ترویج فرهنگ بیمه ضمن تبریک این مناسبت و ارج نهادن به خدمات راستین و ماندگار خانواده بزرگ صنعت بیمه از اینکه با توکل بر خدای متعال و مساعی و تلاش خویش بر اساس ارزیابی ستاد ذی‌ربط و پیشنهاد مسئول مربوطه به عنوان کارمند نمونه پنجمین دوره انتخاب کارکنان نمونه صنعت بیمه در سال 1402 برگزیده شدید، مراتب تقدیر و سپاس خود را از خدمات ارزنده سرکار عالی در راستای تحقق اهداف، برنامه‌ها و وظایف سازمانی اعلام می‌دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا