اخباربرترخودروویژه ها

تحویل محصولات کوشا خودرو به خریداران +تصاویر

شرکت کوشا خودرو مراحل دریافت مجوزهای لازم و همچنین پلاک گذاری سه محصول وارداتی خود را با موفقیت به پایان رساند و محصولات را تحویل عاملین فروش داد.

به گزارش خبرنگار صنعت کار، کوشا خودرو به عنوان نماینده محصولات کیا در ایران که سه محصول K5، سونت و سلتوس را در سبد محصولات خود دارد، پس از طی مراحل قانونی پلاک گذاری را انجام داده و بخش عمده ای از محصولات را تحویل مشتریان و صاحبان خودروها داد.

همچنین برای سهولت مشتریانی که خارج از تهران زندگی می کنند، محصولات به سمت نمایندگی ها و عاملین فروش هر شهر ارسال شده است تا خریداران بدون نیاز به حضور در تهران، در همان مرکزی که خودرو را ثبت نام کرده اند، دریافت نمایند.

کیا K5 دارای یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 150 اسب بخار است که این قدرت توسط یک سیستم گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. سواری این خودرو با توجه به سیستم های کمکی که دارد نرم و قابل قبول است.

کیا سونت یک کراس اوور ساب کامپکت با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که 113 اسب بخار قدرت تولید می کند. از جمله نکات این خودرو می توان به مصرف سوخت 5.7 لیتری در هر 100 کیلومتر اشاره داشت.

کیا سلتوس ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است، که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا