اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

اگر خبرنگاران نباشد اتفاقات ماندگار نخواهد شد

به گزارش صنعت كار،مير تصريح كرد: روز خبرنگار را يك روز بزرگ مي دانيم تا از كسانى كه دلسوزانه در اين عرصه تلاش مي كنند، تشكر كنيم.
وى ادامه داد: سرعت انتقال داده ها بسيار اثر گذار است به همين دليل فعاليت خبرنگاران خائز اهميت است.
مير ادامه داد: اگر زحمات خبرنگاران نباشد هيچگاه اتفاقات ماندگار نخواهد شد. آنچه كه امروز از تاريخ گذشته مي بينيم زحمت كسانى است كه اتفاقات گذشته را به تحرير درآورده اند.
به گفته وى، خبرنگار به دنبال شهرت نيست بلكه بدنبال جواب مسئولان است تا مشكلات حل شود. به هر ميزان اطلاعات خبرنگاران بيشتر باشد مسئوليت آنها سنگين تر خواهد بود. اين مسئوليت ها ما را به كمال مي رساند تا بتوانيم مشكلات را برطرف كنيم.
مير اضافه كرد: روابط عمومي ها و خبرنگاران وابسته به يكديگر هستند. اگر روابط عمومى در اين زمينه ضعف داشته باشد نمي تواند اطلاعات درستى را به خبرنگاران بدهد.
وى در ادامه افزود: اين مجموعه اولين محصول پاستوريزه از محل اين كارخانه در كشور توزيع شد و در دهه ٥٠ از يك كارخانه به ٥ كارخانه توسعه يافت.

وى در ادامه تصريح كرد: بخش مهم ديگر كارخانه ما بخش تحقيق و توسعه است كه توجه ويژه اى به آن داريم.در حال حاضر اين مجموعه ٢ كارخانه بزرگ توليد محصولات پاستوريزه در اختيار دارد. در دوره اي اسن مجموعه شير يارانه اي توليد مي كرد. امروز ظرفيت توليد بين ٦٠٠ تا ٧٠٠ هزار تن در روز را دارا است.
كارخانه ديگر ما توليد شيرخشك است. كارخانه ديگر ما نيز توليد محصولات پودرى است.
اين شركت كليه استانداردها را در اختيار دارد و هر سال موفق به اخذ لوح تقدير استاندارد استانى مي شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا