اخبارصنعت و معدن

نفلین سینیت کلیبر یکی از 60 پروژه ملی کشور

به گزارش صنعت کار، حبیب امین زاده ضمن اشاره به توافق با سرمایه گذار طرح، گفت: مقرر شده فازهای نخست طرح نفلین سینیت کلیبر تا انتهای آذر ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی از تعامل و هماهنگی مجموعه مدیران استان و هیأت تصمیم گیری تسهیلات استان در این زمینه خبر داد و افزود: تأمین سرمایه لازم از محل بانک های عامل استان هم قابل پرداخت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اضافه کرد: در جهت حمایت از توسعه و تجهیز، ماشین آلات و تجهیزات تا سه سال عمر قابلیت واردات دارد .

وی با بیان اینکه توسعه معادن و صنایع معدنی در اولویت اقدامات سازمان صمت استان است، گفت: از طریق هماهنگی با بانک های عامل استان ، پروانه بهره برداری معادن به عنوان تضامین بانکی قابل قبول می باشد .

در ادامه این نشست مشترک که با حضور رئیس سازمان صمت استان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کلیبر و معاون اکتشاف و بهره‌برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در محل شرکت نفلین سینیت کلیبر برگزار شد، اهداف کمی و کیفی شرکت مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از روند اجرای فازهای توسعه ای در این مجتمع معدنی از سوی مدیران شرکت ارائه شد .

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا