اخباربرترخودرو

نسخه جدید هایما مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک

به گزارش صنعت کار،کامران سپهری افزود: گیربکس جدید هایما S5 تولید شرکت پاورتک‌، یکی از بهترین و با کیفیت ترین گیربکس‌های اتوماتیک بوده و از سیستم شش سرعته اتوماتیک که بهترین و مناسب‌ترین سیستم برای شرایط جاده ای و آب و هوایی بازار ایران به شمار می رود، برخوردار است.
وی گفت: پس از حضور موفق محصولات هایما در ایران، گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه ارتقای این محصولات از جمله S7 و S5 را در دستور کار قرار داد. در چند ماه گذشته نیز نسخه جدید S7 به نام S7 پلاس به بازار عرضه شد و خوشبختانه مورد استقبال مشتریان و بازار قرار گرفت.
وی با بیان این‌که در مجموعه موتور این خودرو نیز ارتقاهایی از منظر عملکرد صورت گرفته ، اظهار کرد: با توجه به شرایط بنزین ایران، با ارتقای صورت گرفته، میزان عملکرد و توان وزنی موتور ارتقا یافته و استهلاک آن کاهش یافته است. هم چنین بالاترین قابلیت اطمینان بر روی قوای محرکه این محصول ایجاد شده است.
مدیر برند محصولات هایما با اشاره به سایر تغییرات مکانیکی صورت گرفته در هایما S5 مجهز به گیربکس اتوماتیک شش سرعته، اظهار کرد: مجموعه های پلوس جلو راست و جلو چپ، دسته موتور، رادیاتور، فیلتر هوا و کاتالیست های اول و دوم اگزوز و سوییچ چراغ ترمز عقب در این محصول تغییر یافته است.
وی در ادامه به تغییرات صورت گرفته در زمینه تزیینات محصول اشاره و خاطرنشان کرد: در این محصول، روکش صندلی ها و رودری ها تغییر یافته و نیز کالیپرهای ترمز به رنگ قرمز درآمده ضمن این‌که جلو آمپر خودرو نیز تغییر یافته است.
سپهری با تاکید بر این‌که در زمینه خدمات پس از فروش، تمامی قطعات مورد نیاز و قطعات یدکی این محصول در دسترس است، گفت: با شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو، با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان ارایه خواهد شد.

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا